Maximrocky schreef:Sla net krantje van de V&D open daar hebben ze nu echte Uggs in de aanbieding.
Laag model: €120,-
Hoog model: €170,-
Wat een koopje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alou schreef:Maximrocky schreef:Sla net krantje van de V&D open daar hebben ze nu echte Uggs in de aanbieding.
Laag model: €120,-
Hoog model: €170,-
Wat een koopje![]()
Essie73 schreef:heh wat jammer, wilde net met die dingen in de blubber op stal gaan trappen. Geintje!!!
Voor warme en goedkope handschoenen moet je ook eens bij decathlon kijken Melizz13.
Weet iemand waar je paardentuig (enkelspan) kan kopen voor een leuke prijs. Ik heb een sulky op de kop kunnen tikken, maar heb nu nog tuig nodig.
Rianne12 schreef:Essie73 schreef:heh wat jammer, wilde net met die dingen in de blubber op stal gaan trappen. Geintje!!!
Voor warme en goedkope handschoenen moet je ook eens bij decathlon kijken Melizz13.
Weet iemand waar je paardentuig (enkelspan) kan kopen voor een leuke prijs. Ik heb een sulky op de kop kunnen tikken, maar heb nu nog tuig nodig.
Bij ooteman hebben ze, ze erg goedkoop!
Link: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=51 ... tof%20Tuig
lemon71 schreef:Ik ben gek op koopjes en ... ben op zoek naar een rijbroek maat 44-46 liefst met lederen zit en liefst merk harry's horse weet iemand iets ? ? ?
lemon71 schreef:Ik ben gek op koopjes en ... ben op zoek naar een rijbroek maat 44-46 liefst met lederen zit en liefst merk harry's horse weet iemand iets ? ? ?
Essie73 schreef:heh wat jammer, wilde net met die dingen in de blubber op stal gaan trappen. Geintje!!!
Priscilla__ schreef:Ik heb vorige week nog gekeken bij de plus naar die wind jacks maar ze hebben ze daar helemaal niet gehad! Nu ben ik dus weer opzoek naar een redelijk goedkope jas (liefst dus wind/waterdicht) voor bij de paarden.
Essie73 schreef:Anne. schreef:Ik ben opzoek naar leuke, goede en vooral stevige Thermolaarzen voor een leuke prijs. Iemand tips?
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Horka met hele mooie en niet dure thermolaarzen gaat komen!!!!