Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inowa schreef:ruilhandel in vriendencode?
leg uit..
zandvangers schreef:ik begin nu toch wel heel erg te twijfelen hoor .
bij alane is de datum al verschoven .
er is maar 1 bokker die wat besteld heeft en op heel bokt is er nergens iets over te vinden .
de site ligt telkens plat .
eigenlijk word het hooi gratis weggegeven , je krijgt het hooi in plastic verpakt ,
het word gratis door heeeeel nederland en belgie verzonden .
evt zit er mischien nog eens touw om het hooi .
ik bedoel dit moet toch wel nepperij zijn , alleen al het hooien en schudden het bezorgen en de verpakking pfffff .
zo goedkoop , niemand die ooit van de site gehoord heeft .
als een kleine 500 mensen allemaal om te proberen 10 balen bestellen kom je al snel op een leuk bedrag .
en hun hebben het geld binnen , er stond voor zover ik nog weet geen telefoon nummer geen adres .
elke paardenman / vrouw weet dat juist nu de prijzen omhoog gaan door het rare weer .
en hun dan zo goedkoop ??
brrr ik hoop voor iedereen dat ik ongelijk heb .
en ben uiteraard wel bereid om te bestellen als het echt mooi is , maar de twijfels slaan toe .
zandvangers schreef:ik begin nu toch wel heel erg te twijfelen hoor .
bij alane is de datum al verschoven .
er is maar 1 bokker die wat besteld heeft en op heel bokt is er nergens iets over te vinden .
de site ligt telkens plat .
eigenlijk word het hooi gratis weggegeven , je krijgt het hooi in plastic verpakt ,
het word gratis door heeeeel nederland en belgie verzonden .
evt zit er mischien nog eens touw om het hooi .
ik bedoel dit moet toch wel nepperij zijn , alleen al het hooien en schudden het bezorgen en de verpakking pfffff .
zo goedkoop , niemand die ooit van de site gehoord heeft .
als een kleine 500 mensen allemaal om te proberen 10 balen bestellen kom je al snel op een leuk bedrag .
en hun hebben het geld binnen , er stond voor zover ik nog weet geen telefoon nummer geen adres .
elke paardenman / vrouw weet dat juist nu de prijzen omhoog gaan door het rare weer .
en hun dan zo goedkoop ??
brrr ik hoop voor iedereen dat ik ongelijk heb .
en ben uiteraard wel bereid om te bestellen als het echt mooi is , maar de twijfels slaan toe .