Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en dan gewoon zwarte peesbeschermers eronder. En ik zorg dat me kleding er niet bij vloekt natuurlijk.
*ahum* 

Viet schreef:Eigenlijk allemaal wel evenveel (die op stal liggen tenminste)
Maar dit vind ik wel een van de mooiste http://94.100.118.181/931050001-9311000 ... _LDXt.jpeg

. 

mimeslosydy schreef:ik heb geen setje, vindt het ongelofelijke onzin....![]()
ik rij gewoon met een créme zadelvormig dekje, en al een jaar ongeveer met dezelfde donkergroene peesbeschermers![]()
en het boeit me geen flikker eigenlijk, je gaat er (helaas) niet beter door rijden....
Polly_ schreef:mimeslosydy schreef:ik heb geen setje, vindt het ongelofelijke onzin....![]()
ik rij gewoon met een créme zadelvormig dekje, en al een jaar ongeveer met dezelfde donkergroene peesbeschermers![]()
en het boeit me geen flikker eigenlijk, je gaat er (helaas) niet beter door rijden....
Oh oh... Ik voel hier weer de nooit ophoudende setjes discussie aankomen...![]()
Maar van een auto met bijvoorbeeld bijpassende stoelbekleding ga je ook niet beter uitrijden, maar het ziet er wel mooier uit. Zo is het ook met setjes vind ik.
Polly_ schreef:Ik reageer toch ook niet kwaad? Ik geef mijn mening, en verwijt jou niks, het maakt mij niks uit hoor, als mensen setjes niet leuk vinden, maar ik mag daar toch wel gewoon mijn mening over geven??
En die auto was gewoon een voorbeeld. Setjes kun je vergelijken met een verzameling, en als je dat wilt doen, wat is het hele probleem er dan van? Ik zie het hetzelfde als postzegels oid verzamelen. als mensen dat willen doen, prima toch?