Mijn voorkeur gaat uit naar isabel Daarna wordt het lastig kiezen... Ik vind zilverappel ook erg mooi, maar perlino en valk zijn ook geen verkeerde kleuren!
Ben helemaal weg van de grullo kleur. Heb dan ook een grullo kleurige enter hengst (zie mijn profiel).
Daarnaast ben ik helemaal weg van het bont patroon; overo! Hopelijk komt er nog eens een dag dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik eigenaar van een dergelijk paard ben
xNele
Geplaatst: 20-06-10 22:57
Lichtbruin, vos (zo een hele lichte) of heel donkerbruin
Zweetvos Zilverappel Valk Zwart Ligt er ook aan bij welk ras.
Spritz
Geplaatst: 21-06-10 12:00
Valk !
MarliesV
Geplaatst: 21-06-10 12:00
Zwart Heel donker bruin (choco) Schimmel (lichte)
Houdt niet van palomino, valk, vos, lichte kleurtjes muv lichte schimmels, bont enz. (heb zelf een haf )
DeSa
Geplaatst: 21-06-10 12:02
Palomino, valk, zwartbont
mairead
Geplaatst: 21-06-10 12:12
Ik heb zelf een Fjord met een 'normale' Isabel kleur. Maar eigenlijk heb ik best wel een zwak voor grijze Fjorden, dus 'grulla'... Maargoed; ik vind alle Fjorden mooi.
Als ik ooit een paard zou kopen dat geen Fjord is, dan gaat mijn voorkeur uit naar: -Valk -Vos (Van licht tot koffievos of zelfs vosbont, dat maakt mij niet uit) -Schimmel (al lijkt dat me wel onpraktisch) -Bruin Sjabrakbont Appaloosa
Eigenlijk best wel uiteenlopende kleuren, maar ik weet in elk geval wel zeker dat ik niet zo gauw voor een effen, 'dertien-in-een-dozijn'-bruine of een donkerbruin/zwart-bonte zal kiezen, tenzij het karakter de doorslag geeft, natuurlijk...
Valk Zwart Panterbont (appaloosa) Palominobont (Zoals Diego van Wendy1978 geloof ik)
Sandyislief
Geplaatst: 21-06-10 14:04
Zwartbont vind ik echt supermooi, verder zwart, palomino en een mooie vos vind ik ook leuk! Eigenlijk vind ik nu ik zo zit te denken alle kleuren mooi! Behalve roans en appaloosa's met superveel spikkels