Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:26

Kweet het ook niet, maar je leest/hoort er wel vaker wat over, dus zo onvreemd is het dus niet.
Wel jammer dat er hier meteen zo kinderlijk puberaal op gereageerd wordt... jammer...

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:28

Waarschijnlijk zat ze dan inderdaad op haar doos of ze heeft een paard met een hoge schoft. Dat is het enigste wat ik ervan kan maken... Maar dat kan ze waarschijnlijk het beste zelf toelichten. :D

Of ze heeft iets tever naar voren gezeten op haar schaambeen, en dan in volle ontspanning zou het misschien nog wel kunnen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:37

NenaC schreef:

Waarschijnlijk zat ze dan inderdaad op haar doos of ze heeft een paard met een hoge schoft. Dat is het enigste wat ik ervan kan maken... Maar dat kan ze waarschijnlijk het beste zelf toelichten. :D

Of ze heeft iets tever naar voren gezeten op haar schaambeen, en dan in volle ontspanning zou het misschien nog wel kunnen

Ik zat ten tijde op een Fjord ;) Zonder schoft. Was middendraf aan het oefenen! <3 :+

NicoleHorses

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:39

haha. :')

bokt word wild :))

nee nog nooit mee gemaakt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:40

Nou weet ik waarom mijn bijrijdster zo zat te grijnzen op Milena vanmiddag... :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:44

*neemt informatie in de OP ter kennisgeving aan*

Zo, wat een leerzaam topic! :j Ik wist niet dat het echt kon... wat moet ik nou zeggen tegen vervelende mannelijke collega's?

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:44

ik heb het nog nooit meegemaakt maar denk zeker dat het kan, en dat het dan met de bouw van je paard te maken kan hebben.
mijn paardje bijv is niet de smalste zeg maar, daarbij heeft hij een eneorme schoft die tot bijna de helft van zijn rug doorloopt en daarbij is hij ook nog heel erg los en bewehgenlijk in zijn rug.
ik kan totaal niet zonder zadel ontspannen op mijn paard zitten, echt, zelfs met een hele dikke bareback pad voel je die schoft nog.
maar ik kan me zo voorstellen dat je op zo'n paard wel ontpannen kan zitten en je bent van onder nogal "gevoelig" dat zoiets best kan gebeuren.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:45

LOL! Nou, zoals al eens gezegd is, weet niet of je er ooit eentje gehad hebt Alladinnetje, maar, ja, tis best genieten! :9 _O-

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:48

Nog een mannelijke reactie; "dus de mythe is waar...!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:54

Ik heb het zelf niet gehad, iemand op mijn paard wel :') Zadel was net even te klein, maar vraag me niet hoe ze het doet.. Daarna was ze er ook maar snel afgegaan _O-
Kan er nog steeds helemaal vlak om liggen :')

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:55

Ik vind het knap en stoer dat je het zegt. Heb er zelf geen ervaring mee en ben het ook niet van plan hahaha.

Hahahaha AmySP Daar zou ik ook echt om een deuk om kunnen liggen, jeetje wat grappig!! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:56

Ik heb het zelf nooit echt gehad, maar vroeger wel vaker in manegelessen dat ik wat aan voelde komen... misschien maar geluk dat je nooit zo lang galoppeert in zo'n les. :+

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:58

Ijsvogel schreef:
hahaha ik wist wel dat ik ook deze antwoorden zou krijgen.
Tja, misschien zat ik een beetje raar op het bontje ik weet het ook niet.
Toch is dit geen grapje. Ik rij al paard vanaf mijn 9de en heel vaak zadelloos en nog nooit gebeurd. Alleen kan ik me nu voor het eerst helemaal los laten en dan krijg je dit. Lekker dan... heb ik weer.

Joh. geniet er gewoon lekker van haha...Lekker belangrijk! :D

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:58

AmySP schreef:
Ils_e schreef:

_O-
en jij stond er bij te kijken? hahaha! :+

hahaha ja, later kon ze er gelukkig zelf ook wel om lachen :')

_O- zou daar op de grond hebben gelegen dan :')
mooi dat ze er zelf niet mee zat dan!
Laatst bijgewerkt door Ils_e op 05-06-10 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:00

Oh hahahaha.

Mijn vriend zegt dat er vrouwen zijn die klaarkomen op een paard als ze paardrijden, ik van "viespeuk :( , natuurlijk kan dat niet want je zit toch op je kont :D ".

Dat kwam omdat zijn broer dat had gezegd.

Hahaha ik blij dat hij dit niet leest want dat zegt hij dat hij gelijk heeft dat alle vrouwen klaarkomen op een paard en dat daarom vrouwen zo graag paardrijden }:0 .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:00

Oké, oké, ik beken! :oo

Nee, het is mij nog nooit overkomen... Voordat ieders oren gaan flapperen. :+

Maar ik heb het wel geprobeerd. :') We hadden het er met een stel meiden op stal over en toen moesten we natuurlijk Mythbustertje spelen. Maar het lukte ons geen van allen.... Eens en nooit meer. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:01

Ik zeg altijd als mannen met een flauwe grap over paardrijden komen (iets met vrouwen > paarden > en seks) dat ik gewoon liever een flinke maat heb dan dat slappe gevalletje dat zij daar hebben bungelen *wijst* :))

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:02

Citaat:
Fiffill schreef:
En op HAW zien we ineens allemaal zadelloze paarden mét bontjes rondhobbelen.

en emiel voest verdient bakken met geld doordat de verkoopcijfers van zijn schaapbonte barebackpads ineens omhoog schieten...hahaha

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:03

Britt_Sisi schreef:
haha zie al zon hele groep dat proberen _O-

Weet je hoeveel lol we gehad hebben...? :')
Misschien was dat ook de reden dat het niet werkte... :=
Of misschien durfde de rest het niet te zeggen... Er kwamen toch geluiden uit... :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:03

Nou ik heb het nog nooit meegemaakt, lijkt me ook wel irritant eigenlijk, ben je daarna zo ontspannen dat je zo van je paard af .... tja ik wilde hier glijdt neerzetten, maar dat is dan weer zo dubbelzinnig.

Maar TS, ik vind het tof dat je het hebt durven plaatsen, schijnbaar gebeurt het toch vaker als je denkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:05

lammie2701 schreef:
Citaat:
Fiffill schreef:
En op HAW zien we ineens allemaal zadelloze paarden mét bontjes rondhobbelen.

en emiel voest verdient bakken met geld doordat de verkoopcijfers van zijn schaapbonte barebackpads ineens omhoog schieten...hahaha

Geeft wel een compleet nieuwe dimensie aan het begrip freestylen :')

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:07

Hoe zou ik het dan eens gaan proberen... Hmn.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:09

Haha is dat even dikke vette pech voor jou Ingmar_ :+

edit: nu ik er zo over zit na te denken herinner ik me een keer een manege les dat ik zonder zadel moest rijden en waar ik ook iets aan voelde komen, blij dat de les toen al zowat voorbij was :Y)
Laatst bijgewerkt door Delaja op 05-06-10 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:14

Jeddah schreef:
LOL! Nou, zoals al eens gezegd is, weet niet of je er ooit eentje gehad hebt Alladinnetje, maar, ja, tis best genieten! :9 _O-

haha nee ik heb t nog niet meegemaakt!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:15

Ik snap dit dus echt niet hè... Je voelt zoiets toch aankomen? Dan voorkom je dat toch? Dat zou ik doen tenminste...

Iris: dat jullie het uit gingen proberen snap ik al helemaal niet := zal wel aan mij liggen... Maar anyway, als ik zoiets zou doen op mijn paard dan zou ik me echt een perv voelen xD

Iedereen denkt volgens mij dat ts nog een meisje is, want iedereen zegt 'meid, zoiets kan je toch overkomen', maar ze is 31 volgens haar profiel :P Dus haar toespreken als een onwetend kind wat net in de puberteit komt en dit soort dingen voor het eerst 'ontdekt' is niet nodig..
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 05-06-10 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt