Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyHorseGirl schreef:Nee absoluut niet. Ik heb dan misschien wel het geld, maar ponylief maakt me veel gelukkiger![]()
ik vind het trouwens een beetje egoistisch van degene die gelijk zeggen; ik pak m gelijk voor je in! Geef je dan niet veel om je paard of wil je veel liever gewoon geld?
MyHorseGirl schreef:Nee absoluut niet. Ik heb dan misschien wel het geld, maar ponylief maakt me veel gelukkiger![]()
ik vind het trouwens een beetje egoistisch van degene die gelijk zeggen; ik pak m gelijk voor je in! Geef je dan niet veel om je paard of wil je veel liever gewoon geld?
timilon schreef:MyHorseGirl schreef:Nee absoluut niet. Ik heb dan misschien wel het geld, maar ponylief maakt me veel gelukkiger![]()
zou pony-lief net zo gelukkig zijn met jou als je zijn brokjes niet meer kunt betalen door samenloop van omstandigheden?
en je hem uit pure nood moet verkopen en hem uiteindelijk de handel in moet doen omdat je hem aan de straatstenen niet kwijt kan?
altijd vooruit kijken he, niet in het "nu" denken als er zo'n groot bedrag voor je dier word geboden.
MyHorseGirl schreef:@timilon, poekel
dan moet je geen paard nemenIk kijk heus wel vooruit, maar ik hoef geen ander paard en zo ben ik blij en gelukkig. Heb verder alles wat mn hartje bezielt.. dus dat geld maakt me echt niet nog gelukkiger.
@M_D_H
nee.. dat doe ik echt niet.. ik kan haar verder alles bieden. Dure stal, extra voer, dekjes alle spullen weet ik het, dus ik hoef haar ook niet weg te doen. Ze blijft bij mij, wat er ook gebeurd.