Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:JessicaD88 schreef:Als ik al het nodige doe en niet haast dan 2 a 3 uur, iedere dag dus. Maar als ik naar les of wedstrijd ga ong 5 uur.
En tita:
ik denk dat 4 uur echt niet overdreven is hoor, met mijn 2/3 uur doe ik het nodige, op normaal tempo, maar kan me best voorstellen als je een rustige baan hebt of gwn een rustig leven dat je aan de 4 uur komt, als je kalm aan doet, nog een beetje gaat kletsen, buiten zetten/binnen halen ect. Of als je 2 of meer paarden hebt natuurlijk.
Nou ik weet niet wat ik dan slecht doe 2 paarden rijden waarvan eentje prut-buitenritje doe ik met 2 uur en dan komen ze beide toch zeker anderhalf uur uit de stal.
Momenteel ben ik door ziekte van mijn huisdieren niet meer in staat te rijden en ik moet eerlijk zeggen heb niet zo'n zin meer in
Ik kom nu zeker aantal dagen niet bij mijn paarden ( ik slaap veel overdag) en als ik bij mijn paarden ben, dan ben ik zeker binnen 30 min weg maar goed ze staan nu in de weide (3 uur per dag opbouwen)
Vroeger toen ik fanatiek in de sport reed was ik hooguit 1.5 uur per dag kwijt en werd alles gedaan
Het is complete onzin dat men denkt dat ze een uur moeten rijden als je goed rijdt en alles loopt goed dan kun je dus binnen 20 min klaar zijn en 20 min goed rijden is vaker energieker dan 50min hobbelen.
Maar goed ik heb geen standaard leven werk fulltime en heb ook nog eens geen relax-baantje en huishouden tja lief staat ergens onderaan.
Maar goed paarden komen niks te kort misschien alleen beetje liefde op dit moment maar wie weet komt alles terug verkopen is geen optie
tita schreef:maxipaxixx schreef:nou, toch echt wel tussen de 4-6 uur
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zijn we hier weer realistisch bezig zeg
Mensen die fulltime werken hebben dus echt geen tijd om 4 uur met je paard bezig te zijn letwel 1 paard en helemaal niet als je een huishouden heb laat staan kinderen.
De meeste die hier posten zijn toch de jeugd en moeten soort van opscheppen
Arethe schreef:Dat varieërt van 2-3 uur op een dag gemiddeld doordeweeks, en in de weekenden gauw 4-6 uur op stal.
Ben er bijna elke dag, in ieder geval 6 dagen in de week.