Ik heb nog geen eigen paard, maar wel een paard dat ik rijd. Ik wil er leuke dingen mee kunnen doen, maar ook serieus mee kunnen trainen. Tsja, hoe ik 'm precies zie is moeilijk uit te leggen, het is iig een schatje en met 'trainen' doet hij ook niet moeilijk (ok, af en toe ).
happyjoyce
Geplaatst: 07-07-03 18:58
Ik zie Melody mijn beste vriend en ik moet er niet aan denken als ik hem zou verliezen.
Avanti
Geplaatst: 07-07-03 19:26
Bunny is mijn beetje vriendin En ik hou ontzettend veel van haar en ik zou niet zonder haar kunnen. Echt mijn maatje!
jacje
Geplaatst: 07-07-03 19:41
Ik vind m'n vorige verzorgpony's mijn maatjes en heel speciaal had er ook een hele goede band mee.
Antoinette
Geplaatst: 07-07-03 20:58
Magic is echt mijn maatje. Om bij 'niet-dierenmensen' aan te geven hoeveel ze voor mij betekent zeg ik dat ze mijn kindje is. Als mensen mij vragen waarom ik 'dat kreupele paard' nou niet verkoop zeg ik: jij verkoopt je kinderen toch ook niet? Dan pas komt het over hoeveel ze voor me betekent.
Dit is echt het eerste paard waar ik een echte speciale band mee heb. Maar ze zal altijd een dier blijven die mij moet vertrouwen en respecteren. En behoorlijk vaak op dr plaats gewezen moet worden
_DuN_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 12:51
Ik zie mijn Doris als mijn zusje aan zoals ik al in t begin zei, En nu mn veulen weer bij me is is dat gewoon mn kleine neefje! die veel te snel groot wordt