Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hafjegek schreef:het is het ene woord tegen het ander zoals dat zo vaak gaat, het flesje was nieuw en NIET gebruikt en ik weet zeker dat het niet zo leeg was als dat het op de foto staat.
verder ga ik er geen discussie over voeren. ik heb mn oplossing aangedragen en daar hoef ik verder niks over te zeggen.
enniee schreef:Oplichterij, iedereen ziet toch duidelijk dat er wat (heelveel) uit dat flesje mist..
Je zou je geld terug moeten krijgen en je flesje mogen houden.. Dat is de enige goeie oplossing die ik zie..
En dan nog van een andere bokker; en beschimmelt hoofdstel hoe kun je nou over het het hoofd zien dat dat helemaal beschimmeld is.. sorry hoor maar dit is te belachelijk voor woorden
itsmi schreef:enniee schreef:GEGARANDEERD NERGENS GOEDKOPER!! VIND U HETZELFDE PRODUCT ERGENS ANDERS GOEDKOPER? MAKEN WIJ EEN SPECIALE PRIJS VOOR U ZODAT HET ALSNOG GOEDKOPER IS!
dit staat in die advertentie die ze hier op bokt geplaatst heeft..
Nou er zijn hier al veel berichten langsgeweest dat het ergens anders €5 is .. Dus er klopt gewoon niks ..
Dat is eerder de fout van ts, als zij ook had gezien dat het ergens anders 5 euro was, had ze dat erbij kunnen vermelden.. Dit heeft ze niet gedaan, dus vind ik het ook niet nodig dat je dit aanhaalt... Al snap ik je reactie wel
hafjegek schreef:mijn laatste woord hierover.
ik heb ts een pb gestuurd over de gang van zaken, zij heeft hiermee met dit topic zoveel schade aangericht zonder mij een kans te geven ook maar te reageren of iets op te lossen en ik was prima bereid geweest om het geld terug te geven, maar door dit topic te openen en mijn naam door het slijk te halen, openbaar, en zonder mij een kans en de tijd te geven (op een vrije zaterdag ) ook maar iets voor haar te doen zoals zoals het geld terug te storten, dat kan gewoon niet. de schade die zij hiermee aangericht heeft is nu al bijna niet meer in geld uit te drukken. en dat is smaad.
verder ga ik er ook niet meer op in en is het de kous af.
jury schreef:Je gaat wel een beetje heen en weer met je oplossingen, Hafjegek.
Eerst pb je me dat TS de boel belazerd.
Nu heeft ze je de tijd niet gegeven om geld terug te storten.
Of je hebt je in het nauw gedreven gevoeld door deze topic en een kat in het nauw maakt nare sprongen.
Maar neem dan nu even de rust, laat deze topic voor wat het is, en kom tot een oplossing met TS zoals je ook gedaan zou hebben zonder deze topic.
(ps. van smaad is zeker geen sprake)
elanor schreef:Mijn mening is dat jullie er beter na de Pasen verder over kunnen gaan. Even het weekend laten rusten, de emoties lopen nu gewoon op. Je komt niet dichter bij een oplossing door het hier uit te willen vechten.
jury schreef:Jullie draaien nu allebei door in deze topic.
Ga pb-en, zoek een oplossing.
Algemene voorwaarden Het Pony Paradijs schreef:Artikel 7. Reclames en aansprakelijkheid
1. U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient u Het Ponyparadijs daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk en gemotiveerd kennis te geven.
2. Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Het Ponyparadijs de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan aan u terug te betalen.
3. Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen zeven (7) werkdagen na aflevering aan Het Ponyparadijs te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd en het product ongebruikt is, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.