Als het leven je paardenhobby inhaalt……

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 14:02

Niet als je bedrijfskleding hebt ;)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:04

Ik herken ook best veel in je verhaal. Niet dat ik wil stoppen met rijden of mijn paard wil verkopen, maar ik heb ook dat ik heel veel andere dingen ook leuk vind. "Vroeger" moest alles wijken voor het paardrijden en was ik daar dag en nacht mee bezig. Nu merk ik dat ik er wat anders in zit. Als ik nu moet kiezen tussen een leuk feest op zaterdagavond of een wedstrijd op zondagochtend, dan ga ik liever naar dat feest. Ook hoef ik niet zo nodig elke dag te rijden, een paar keer per week naar de sportschool vind ik ook leuk. En met weer zoals vanmiddag denk ik: "mooi laten lopen". Een paar jaar geleden was dat heel anders, dan was ik in de regen gaan rijden of was met hem naar de binnenbak gegaan. Ik vind paardrijden nog steeds hartstikke leuk, maar het punt dat alles daar omheen gebouwd werd is voor mij voorbij. Het heeft bij mij bijna 40 jaar geduurd, maar ik ben nu wel tot het inzicht gekomen dat er meer in het leven is dan paardrijden. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:14

Zesiram schreef:
Niet als je bedrijfskleding hebt ;)

Haha, ik heb nog nooit een baan geambieerd met een blousie en een sjaaltje :)).
Maar goed, in jouw nieuwe leven hoef je in elk geval niet meer midden in de nacht te staan strijken omdat het echt niet anders kan, je hebt nu meer tijd voor dat soort dingen en daar ging het om :).