Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSaarSaar schreef:springen00 schreef:Ik vin da het wel kan, ik doe da ook wel eens hoor!
Hoeveel hoefafdrukken heb je inmiddels op je lichaam? En hoeveel gebroken lichaamsdelen.
Ieder paard tikt wel eens een balkje aan, om dat te verkomen moet je echt "perfect" liggen op perfecte afstand, en dan moet de pony altijd standaart gelijke passen nemen.elias schreef:xSaarSaar schreef:
Hoeveel hoefafdrukken heb je inmiddels op je lichaam? En hoeveel gebroken lichaamsdelen.
ik doe het ook altijd met elias, hij vind het altijd superleuk!
hij word zo enthousiast dat hij bij het balkjes lopen op het eind gaat stampen, en ik lig altijd als 5e balkje! dat is leeeuk!
K.imberly schreef:Lijkt me eerlijk gezegt dat je niet goed bij je hoofd bent als je zoiets gaat doenIeder paard tikt wel eens een balkje aan, om dat te verkomen moet je echt "perfect" liggen op perfecte afstand, en dan moet de pony altijd standaart gelijke passen nemen.
En is die vriendin de eigenaar van de pony? Tjee.. Vooral dat opjagen, en dat die pony dat nog doet ook..
(mijn eigen pony is nogal intelligent en zal zich niet op laten jagen en al helemaal niet over een mens heen stappen, trouw beestje XD)
XxJustinexX schreef:He , kom op zeg , ze is 10 jaar..
Ehh wat denk je echt zoon typisch penny kind![]()
Wat denk je zelf, dat dit serieus is ?
En als het al serieus zou zijn , op zoon leeftijd geloof je ook alles wat je aangepraat word![]()
Ik zou zeggen vooral doen![]()
als je dood wil
Edit : volgens mij zijn dit een paar van die grapjassen![]()
Want die springen00 is 7 , jah geloof je het zelf...
En de TS is ook al zo jong, geloof je het zelf , die lachen zich helemaal kapot om jullie man dat jullie hier zo op ingaan
Kijk maar eens in beide profielen