Frustraties onder elkaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ske

Re: Vriendin denkt dat ze Anky is, maar kan nog amper rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:01

ik zou haar laten doen is haar keuze.
haar beslissing hoeft niet perse slecht te zijn.
laat ze der lekker van genieten en leren.

_RV_

Re: Vriendin denkt dat ze Anky is, maar kan nog amper rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 15:24

:+ Sory maar om dit soort dingen kan ik echt lachen, ze komt zichzelf wel een keer tegen.

ponylovex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:12

Ik zou haar eerst maar voorzichtig zeggen dat ze nog maar net rijd en of het wel verstandig is of ze nu al een paard zou kopen. Dat ze het misschien beter later kan doen. Maar ze moet het natuurlijk zelf weten. Laat haar als ze niet luisterd maar gaan, ze zal het wel zien of ze hem aankan of niet.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:35

Hallo,
Lees dat je vriendin van de zwarte afziet.
Toen ik het begin las moest ik even aan mezelf terugdenken toen ik begon met paardrijden.
Had een paar lessen gehad, en vond mezelf ook al heel wat! :D En ik denk dat dat voor heel veel ruiters geldt! Dus haar houding vind ik niet echt raar. Pas toen ik van de manege af ging, zo'n 20 jaar later weer begon met rijden, en 2 jaar later een eigen paard kocht, kwam ik er pas achter dat ik nog heeeel veel te leren heb. Sterker nog: ik zal altijd blijven leren te paard! Heb nou eenmaal niet het anky-gen :o
Ik denk dat je je vriendin niet echt veel wijzer kan maken, als ze niet naar je wilt luisteren. Advies geven, je mening geven, en dan houdt het toch echt op.
Als je voor jezelf het gevoel hebt dat je gedaan hebt wat je kunt, dan hoef je je er nooit rot onder te voelen.
Al doende leert men, en dat geld ook voor je vriendin ;)

Vind het overigens wel erg oke van je, dat je je bezorgdheid uit. Is ook wel echt vriendin-zijn!