Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aprilsgatje schreef:Mijn vader heeft ook een stiekeme penny in zich ...![]()
Ik kwam thuis van school en dan loop ik automatisch naar mijn pony toe en ra ra wat tref ik aan.
Ja hoor mijn vader zit op mijn pony, hoofdstelletje om en rijden maar, had hij zijn cowboy-hoed op.
Ik kon mezelf bij elkaar rapen want hij wist niet hoe hij haar in draf moest krijgen.
. Geen idee hoe ze daar trouwens bij kwam. Het verschil tussen een Haflinger en een Fjord weet mn moeder dan weer wel. 
Mams: "waar is ons paard?" Mams kijkt zoekend rond.. Mams: "o ja, dat is ons paard he?" *wijst paard aan Ik: "ehm.. nee"
*grinnik
Mams denkt even na: "O ja, ons paard staat in die stalgang he?" *wijst andere stalgang aan Ik: "klopt"
Mams loopt andere stalgang binnen.. kijkt even zoekend rond en weet dan toch Ulani eruit te pikken

) LindyH schreef:Mijn vader zegt elke keer als hij mijn paard ziet (2x per jaar ofzo): Kijk, hij herkent me!
dat doet mijne ook!
)
) en ik gewoonlijk mocht achterrennen om de poorten achter hen te sluiten en te openen. pakte ook altijd een borstel mee, als ik poetste, kwestie van het net iets beter te kunnen en stiekem heel teleurgesteld keek als ik ging op momenten dat hij niet kon of al geweest was
, naja stiekem vond pony hem ook heel leuk.
Als ik aan het rijden bent vind ie het paard altijd geweldig en is het ook altijd; doe is wat leuks. Ja hij mag wel iets actiever, je been er iets meer bij 
_Rapido_ schreef:Mijn vader is ook een penny!
Hij denkt dat hij er heel veel vanaf weet maar eigenlijk snapt hij er niks van.
Ik had een New Forest pony en dat had hij zo goed uit zijn hoofd geleerd dat ie bij elk paard zei:
'Dat is een New Forest, toch?'

!
.