shilady schreef:Ik hoop op een goede afloop!
Vooral voor het paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonnie schreef:nee, dat denk ik niet. dat kost hem namelijk te veel moeite...helaas.
Ik ga toch wel serieus bekijken of het mogelijk is wat Oreo zegt, namelijk achterstand aan manegehouder betalen en paard weghalen. Bij mij kunnen ze 24/7 buiten en krijgen onbeperkt hooi. Dat extra paard erbij zal geen problemen opleveren.
lonnie schreef:oehh het is zo frustrerend...ik probeer haar net voor de 100e keer te bellen, nr in gesprek. dus ze is er wel. als ik vervolgens terugbel gaat de telefoon wel over, maar er neemt niemand op. Heb al met 5 verschillende mobiele nrs geprobeerd, met mn thuisnr, met nummerweergave uit...niks helpt
gohya schreef:citeer.
Opmerking als: manege eigenaren zien alleen maar euro tekens zijn vrij kort door de bocht. Ben benieuwd of jij het leuk zou vinden als je baas minder geld of niets naar je overmaakt?. vele stallen hebben echt het geld hard nodig om rond te komen. Hobby is het voor de meeste niet meer maar echt inkomsten.
Natuurlijk snap ik ook wel dat die man zijn geld hard nodig heeft.Maar dat hij er helemaal nix aan doet,dat bedoel ik dus.
Zo word de schuld alleen maar hoger en heeft hij kans om helemaal nix meer te krijgen.Als er niet betaald word dan maak je er toch werk van?
Ik zou niet kunnen toekijken als een paardje geen eten of drinken meer krijgt omdat de eigenaresse niet komt opdagen.
Zoals ik al zei,heb hetzelfde mee gemaakt maar heb niet staan toe kijken.Heb de pony gewoon eten gegeven en dat kostte mij wel geld,maar toekijken?Nee dat nooit.