Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kayla"]
[quote="Nuv schreef:Is ook goed hoor! Maar het gaat hier toch ook een beetje over je eigen visie?
Margreet schreef:Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik....
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik voor 'zachte heelmeesters' (en dus stinkende wonden) ben hoor. Ik sta achter de handelswijze van mijn stalhoudster, inderdaad ja, maar dat is niet dezelfde als die van Shaienne hoor en ze handelt absoluut op een andere manier.
Je mocht willen dat ze tijd had om jouw paard te komen rijden
obsession schreef:
Effe over je eerdere opmerking dat je wel zeker weet dat je stalhouder zowieso beter is dan ons, vind ik echt achterlijk dat je dat zegt, je kent mij nog Steef en onze rijstijl niet, je kunt er dus onmogelijk over oordelen, alsof leeftijd iets zegt??????
obsession"]
[quote="Margreet schreef:Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik....
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik voor 'zachte heelmeesters' (en dus stinkende wonden) ben hoor. Ik sta achter de handelswijze van mijn stalhoudster, inderdaad ja, maar dat is niet dezelfde als die van Shaienne hoor en ze handelt absoluut op een andere manier.
Je mocht willen dat ze tijd had om jouw paard te komen rijden
Barb schreef:Maar hoe kan je nou over iemand oordelen als je diegene nog nooit hebt zien rijden dan?? Vind ik heel knap, dan moet je je zelf wel helemaal geweldig vinden zeker![]()
Vind het ook niet netjes om te denken dat Obession alles in haar schoot geworpen krijgt, ze zal er ook best hard voor moeten werken. Nog even
en al mijn paardjes zijn hier ook binnen komen stromen zeker![]()
Maar goed, jullie ruzien maar lekker verder heb ik weer wat leesvoer
Barb"]
[quote="obsession schreef:
Effe over je eerdere opmerking dat je wel zeker weet dat je stalhouder zowieso beter is dan ons, vind ik echt achterlijk dat je dat zegt, je kent mij nog Steef en onze rijstijl niet, je kunt er dus onmogelijk over oordelen, alsof leeftijd iets zegt??????
Kayla"]
[quote="Barb"][quote="obsession schreef:
Margreet schreef:Je mocht willen dat ze tijd had om jouw paard te komen rijden
obsession schreef:
Als je zoiets durft te beweren over een ander ben je wel erg ovetuigd van je eigen kunnen.
Verder vraag ik me af of je nog iets aan de discussie gaat toevoegen of dat je alleen maar Margreet gaat ondersteunen??
Je hebt nog helemaal niets gezegd over het topic zelf, je loopt alleen te schoppen naar anderen.
Nuv schreef:Ik heb zin in een beoordelingsmeeting! Dan kunnen we van iedereen die er is elkaar beoordelen op rijstijl en kunde! Biertje erbij, wat zal het gezellig worden!