Stalhoudster deed zo raar!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:16

Is ook goed hoor! Maar het gaat hier toch ook een beetje over je eigen visie?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:21

Nuv schreef:

Ehm hoe bedoel je dat?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:23

Huh? Wat heeft mijn rijden hier nou weer mee te maken? Verward

Ik had het over vertrouwen in mijn stalhoudster, als zij zegt dat iemand verkeerd bezig is, dan geloof ik haar omdat ik weet zij heel veel ervaring en verstand van zaken heeft, absoluut meer dan S & O. Gewoon een kwestie van leeftijd, geleverde prestaties en gedane zaken, niks vreemds aan, hoef je iemand niet goed voor te kennen om die conclusie te kunnen trekken. Maar dat zou dus mijn geval zijn. Dit is weer anders. Dat wilde ik alleen even illustreren. Nerd

En voor een 'competitie' met Steef en Obsession bedank ik vriendelijk, ben al blij dat ik tijd en gelegenheid heb om binnenkort weer echt op wedstrijd te gaan, zo'n uitstapje past niet echt in de planning.

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:27

Kayla"]
[quote="Nuv schreef:

Ehm hoe bedoel je dat?
[/quote]

Ehm, ik ga er even vanuit dat jouw (Kayla) reactie over de stalhouder van Margreet op mijn reactie sloeg...

Als je vertrouwen in je stalhouder hebt, dan betekent dat dat je achter zijn/ haar handelswijze staat, doe ik ook.
Als dat een "zachte" handelswijze is, ga ik ervan uit dat Margreet die ook handhaaft. Ze gaat namelijk hard tegen Steef en Obsession in. Daarom is Margreet een voorbeeld van het handelen van haar stalhouder. Haar stalhouder mag van mij dus ook komen rijden bedoelde ik dus.

Excuses voor dit wazige verhaal Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:30

Ok ik snap je verhaal Haha! Maar het ging geloof ik meer over de feitelijke vaardigheid en ervaring van haar stalhouder (al komt er natuurlijk altijd een stukje subjectiviteit bij kijken).

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:33

Maar hoe kan je nou over iemand oordelen als je diegene nog nooit hebt zien rijden dan?? Vind ik heel knap, dan moet je je zelf wel helemaal geweldig vinden zeker

Vind het ook niet netjes om te denken dat Obession alles in haar schoot geworpen krijgt, ze zal er ook best hard voor moeten werken. Nog even
en al mijn paardjes zijn hier ook binnen komen stromen zeker

Maar goed, jullie ruzien maar lekker verder heb ik weer wat leesvoer *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:34

Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik....
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik voor 'zachte heelmeesters' (en dus stinkende wonden) ben hoor. Ik sta achter de handelswijze van mijn stalhoudster, inderdaad ja, maar dat is niet dezelfde als die van Shaienne hoor en ze handelt absoluut op een andere manier.

Je mocht willen dat ze tijd had om jouw paard te komen rijden Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:37

Barb schreef:
Maar hoe kan je nou over iemand oordelen als je diegene nog nooit hebt zien rijden dan?? Vind ik heel knap, dan moet je je zelf wel helemaal geweldig vinden zeker

Uhm you lost me, snap deze conclusie niet helemaal Haha! .

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:38

Margreet schreef:
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik voor 'zachte heelmeesters' (en dus stinkende wonden) ben hoor. Ik sta achter de handelswijze van mijn stalhoudster, inderdaad ja, maar dat is niet dezelfde als die van Shaienne hoor en ze handelt absoluut op een andere manier.

Wat een k*topmerking die laatste zeg.

Effe over je eerdere opmerking dat je wel zeker weet dat je stalhouder zowieso beter is dan ons, vind ik echt achterlijk dat je dat zegt, je kent mij nog Steef en onze rijstijl niet, je kunt er dus onmogelijk over oordelen, alsof leeftijd iets zegt??????

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:39

Vreselijk die bemoeizuchtige stalhouders Frusty Jij bepaalt toch wie erop je paard rijd, het is toch jou paard en hoelang enz. Heeft zei toch niet mee te maken?
Een paar meppen met de zweep, niets mis mee hoor. En van aan het werk gezet worden houd dat paard echt niets van over hoor.
Waar is les is het helemaal erg, diegene met een eigenpony word er gewoon gezeurd als ze er eens 2 uur op rijden. En als ik er eens op klim krijg ik ook gezeik.
Nou ik ben heel blij dat Bun gewoon in een achtertuin staat Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:39

obsession schreef:

Effe over je eerdere opmerking dat je wel zeker weet dat je stalhouder zowieso beter is dan ons, vind ik echt achterlijk dat je dat zegt, je kent mij nog Steef en onze rijstijl niet, je kunt er dus onmogelijk over oordelen, alsof leeftijd iets zegt??????

Kijk Kayla dit is nou precies het stukje waar ik het ook over heb,
probeer je wel even bij te blijven!!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:40

obsession"]
[quote="Margreet schreef:

Wat een k*topmerking die laatste zeg.

[/quote]

Huh, je hebt tijd of je hebt het niet, is niet lu lligs aan hoor Haha!
Ik kan me opmerkingen uit dit topic herinneren die een stuk lager en l ulliger waren .

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:41

Barb schreef:

Vind het ook niet netjes om te denken dat Obession alles in haar schoot geworpen krijgt, ze zal er ook best hard voor moeten werken. Nog even
en al mijn paardjes zijn hier ook binnen komen stromen zeker

Maar goed, jullie ruzien maar lekker verder heb ik weer wat leesvoer *LOL*

Hehe , leesvoer is het zeker...

Inderdaad stom om te denken dat ik alles in mn schoot geworpen krijg, Ik hoef daar niets voor te doen of te laten hoor, ik bel pa op en zeg dat ik een leuk paard kan kopen
Helaas zo gaat het niet in zn werk......
Wil ik niet eens, ik moet overal keihard voor werken, en gelukkig heb ik een vader die in mij gelooft ( en in mijn rijstijl) En wil hij me helpen om iets op te starten. anders had ik het nooit gekunt nee. Maar om nou te zeggen dat ik alles zomaar krijg, no not at all!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:44

Barb"]
[quote="obsession schreef:

[/quote]

*schrikt wakker*
Ik zie nog steeds niet in waarom hieruit moet blijken dat ze zichzelf geweldig vindt Bloos . Het gaat toch over haar stalhouder of slaap ik nog steeds half Verward .

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:46

Margreet oordeelt toch over de rijstijl van Obsession en Steef?? Of heb ik nu een Nerd nodig.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:47

jaa en niet alleen hun rijstijl maar ook nog hun kunde.........

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:47

Kayla"]
[quote="Barb"][quote="obsession schreef:

[/quote]

*schrikt wakker*
Ik zie nog steeds niet in waarom hieruit moet blijken dat ze zichzelf geweldig vindt Bloos . Het gaat toch over haar stalhouder of slaap ik nog steeds half Verward .
[/quote]

Als je zoiets durft te beweren over een ander ben je wel erg ovetuigd van je eigen kunnen.
Verder vraag ik me af of je nog iets aan de discussie gaat toevoegen of dat je alleen maar Margreet gaat ondersteunen??
Je hebt nog helemaal niets gezegd over het topic zelf, je loopt alleen te schoppen naar anderen.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:48

Barb schreef:

Nee je ziet het nog helder hoor Haha!
Maar ik had het over bovenstaand dikgedrukte stuk, die conclusie snapte ik niet helemaal.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:49

Margreet schreef:

En jij mocht willen dat je net zo met paarden om kon gaan als Steef en Obsession

Hoe kan jij zeggen dat jouw instructrice zoveel beter is als de mensen die jij nog nooit hebt zien rijden Verward

En verder zijn het hier voornamelijk de mensen die wat tegen Steef en Obsession persoonlijk hebben die nu negatief reageren. Mensen die niet tegen recht door zee kunnen dus... erg sneu.

Ik heb Obsession en Steef persoonlijk met paarden bezig gezien, consequent en geduldig imo.

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:50

Ik heb zin in een beoordelingsmeeting! Dan kunnen we van iedereen die er is elkaar beoordelen op rijstijl en kunde! Biertje erbij, wat zal het gezellig worden! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:52

Mag ik vast vragen waar de nooduitgang is Haha!

Fitzroy

Uhm .... misschien is het jullie ontgaan, maar de stalhouder van Margreet heeft al met meerdere paarden GP gereden dus die weet echt wel waar ze het over heeft! Dan kun je dus idd op pure prestaties objectief zeggen dat ze weet waar ze het over heeft.
Logisch ook dat die geen tijd heeft om ieder willlekeurig paard te rijden.

Kayla

obsession schreef:

Als je zoiets durft te beweren over een ander ben je wel erg ovetuigd van je eigen kunnen.
Verder vraag ik me af of je nog iets aan de discussie gaat toevoegen of dat je alleen maar Margreet gaat ondersteunen??
Je hebt nog helemaal niets gezegd over het topic zelf, je loopt alleen te schoppen naar anderen.

Whahahahaha *valt van haar stoel van het lachen*. Wie schopt hier nu naar anderen? *LOL*
*gaat weer terug op haar stoel zitten*
Het enige wat ik doe is mijn mening geven en mee doen in een discussie. En als je dit topic goed gelezen had, had je gezien dat ik wel degelijk reacties heb gegeven die direct op dit topic slaan, de andere zijn ook ontopic, maar meer indirect, snappie? Haha!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:53

Nuv schreef:
Ik heb zin in een beoordelingsmeeting! Dan kunnen we van iedereen die er is elkaar beoordelen op rijstijl en kunde! Biertje erbij, wat zal het gezellig worden! Haha!

Ik doe mee hoor, count me in!
Ik sta volledig achter mijn rijstijl en ik hbe dan ook geen angst om dat te laten zien, weet zeker dat Steef ook mee doet!
Enne smoesje als geen tijd , nee daar doe ik niet aan mee!

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:54

om er maar even een positieve draai aan te geven....
Leuk voor je Shaienne dat je hebt gezien dat je paard zo lekker kan lopen, dan heb je weer wat om naartoe te werken.
Je eigen idee was dat het goed was dat hij een keer iets meer moest doen als normaal, dus vertrouw daar dan maar op.
Daarbij lijkt mij het oordeel van iemand die uberhaubt een hekel aan dressuur en wedstrijden heeft niet zo betrouwbaar. of heb ik dit onterecht uit je woorden opgemaakt?