Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bordercollie schreef:Ik kijk ook elke dag op marktplaats, maar
waarom moet er de perfecte foto op staan?
soms vind ik t ook belachelijk hoor hoe ze erop staan,
maar als paard int zand heeft gerolt en je maakt n leuke foto
niks mis mee toch? zo is het paard toch?
of moet hij op en top blinken kopen jullie dan pas het paard?
sorry dit is mijn mening.. een paard is zoals die is..
Maar ik ben ook van mening dat jullie gelijk hebben,
t is soms belachelijk hoe paarden te koop staan..

)Stephanie100 schreef:Nou ik vind het voor de verkoper ook niet altijd zo'n feest. Heb een e pony te koop waar ik geen tijd voor heb. Heb ook nog een paard met hoefkatrol maar die is niet voor de verkoop (voordat mensen hun conclusie trekken)
Maar goed als mensen mailen met of die geschikt is voor beginners en ik zeg dat het een echt sportpony is die wel braaf is maar echt gereden moet worden omdat die anders met de ruiter gaat rijden. Dan zijn sommige mensen ervan overtuigd dat hun kind van 9 die al 2 jaar op de manage rijdt daar wel even op kan. Ik wil ook niet dat zulke mensen komen kijken want dat is zonde van ieders tijd.
En ik wil natuurlijk ook niet dat er ongelukken gebeuren.
Zo heb ik hiervor een vos verkocht echt super braaf dier. Wel gevoelig maar goud eerlijk en zit geen kwaad in had nog nooit gebokt of gesteigerd of eruitgenaaid en heb haar zelf ingereden. Nou er komt iemand op (en echt ik ben geen topruiter) Die loopt aan de mond te trekken met dr handen boven de oren. Paard raakte helemaal in paniek en het ik maar roepen handen laag en teugels los maar dat deed ze niet ja paard begon te bokken en kind lag eraf...
Nou ik kan niet anders zeggen als dat doet ie anders nooit. Echt niet leuk om zo je eigen brave paardje te zien gaan.
en de kans dat ik er dan met een achterwaartse koprol vanaf stuiter ook 
maar neuh heb nooit de behoefte gehad dat mn paard aan te leren ofzo
. Foto's kunnen een enorm vertekent beeld geven zowel positief als negatief...Bon_Bon schreef:Urielle daar gaat het niet om, ze gaat boxlopen, kijk van mij mag je haar 24/7 op stal zetten, ik kom naderhand niet kijken en weet dat ik er niks mee rover te vertellen heb, daar heb ik vrede mee.
Maar kom dan ook niet na 2 maanden zeuren dat ze rondjes loopt en druk is.
Daar gaat het me om

Peelie schreef:Ik zat net weer op MP te kijken, staat er een "internationaale" pony te koop. Staan er foto's bij dat je bij jezelf denkt, amahoela internationaal... :S