op de link hieronder die bij het topic wordt gegeven kosten ze echt 89 euro:www.tickets123.nl/apassionata. Wat een verschil dan!! Heb even via de apassionata site gekeken.Wij wilden graag op zondag gaan,maar helaas is het dan al uitverkocht.
Ik vond het erg tegenvallen. Misschien omdat ik te kritisch kijk, vond veel slechte ruiters erbij zitten, werd enorm veel aan de stangen getrokken, geen happy athletes. Vond alleen die fransman en die portigees de moeite waard. Maar de rijtechniek viel echt heel heel erg tegen , zeker voor die prijzen ...
Lydia_
Geplaatst: 18-12-09 12:42
TeeGee schreef:
Ik vond het niet de moeite waard, was leuk voor een keer maar echt geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.....
Hier hetzelfde, GOA vond ik persoonlijk veél mooier.
Wij zijn twee jaar geleden geweest, en we hebben genoten. Ik zou graag nog een keer gaan, maar ik vind de kaartjes echt erg duur... twee jaar geleden hadden we de kaartjes van de kerstman gekregen hihi!
Maar het is zeer zeker de moeite waard als je het nog nooit hebt gezien.
mriaam
Geplaatst: 20-12-09 23:19
Vorig jaar vond ik het wat tegenvallen, maar het jaar daarvoor vond ik het helemaal geweldig. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om zoieso eens een keertje te gaan kijken
Ik ben een paar jaar geleden heen geweest en vond het echt niet het geld waard. Vond er eigenlijk niks tussen zitten wat echt de moeite was. Ik denk dat het wel leuk is als je niet zo'n verstand hebt van paarden, dan zie je van alles wat. Maar echt goede rijkunst is er niet te zien.
Wij zijn vandaag geweest. We vonden het zwaar tegenvallen, veel geruk en getrek, geen verhaal, het hing van los zand aan elkaar. Aan sommige paarden kon je duidelijk zien dat ze het niet naar hun zin hadden. Stuntteam vond ik wel leuk, maar voor de rest niet de moeite waard om te gaan!
Laureeenn
Geplaatst: 25-12-09 21:36
Ik ben er vorig jaar heen geweest, ik vond het ook tegenvallen. het was wel mooi, maar ik had er eigenlijk meer van verwacht.. xje
Thenexttry
Geplaatst: 25-12-09 21:37
het is zeker de moeite waard ik ging vorig jar als verassing van mijn vader ben al eerder geweest en ga dit jaar weer vooral de ezel die is het leukst
Ik ben er vandaag ook geweest. Vond het niet de moeite waard. Er zat absoluut geen verhaallijn in. Het waren allemaal losse voorstellingen achter elkaar. De stukjes die je zag waren echt heel matig. Bijna niets ging gelijk en veel paarden beleefden er weinig plezier aan. Het enige wat ik erg mooi vond was het freestyle gedeelte en het stuntteam. Ben een aantal jaar gelden naar de musical Goa geweest, dat is echt een aanrader. Maar Apassionata hoeft voor mij niet nog een keer!
_Steffie
Geplaatst: 25-12-09 22:25
Wil eigenlijk ook maar denk dat ik maar volgend jaar ga! Trouwens Merry x - Mas!