Wiskey is niet meer... ;(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:14

Ik had het op ITP al gelezen, maar wat vreselijk naar, ik had het niet verwacht eigenlijk. Zo erg hoe snel het ineens kan gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:17

Sterkte. Echt klote dat het opeens over was terwijl hij net op eigen kracht aan het rennen was en je hoop kon krijgen.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:52

ik moest gewoo huilen toen ik dit las....

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:22

heee meis,

ik vind het ontzettend rot voor je en als ik alle berichtje lees merk ik dat het hele forum wel met je meeleeft en voor iedereen het een flinke klap in het gezicht was, toen ik het net leesde heb ik zitten huilen als een klein kind, elk uur van de dag kijken of er al nieuws was over de twins want ja, je woont zo dichtbij en ze zijn zo schattig dan volg je alles he en een tweeling is nu ook niet iets waar je elke dag over kan lezen, ik hoop dat wisky het goed heeft boven en dat ie de engelbewaarder zal zijn over zijn broertje....maar had er hem toch liever naast zien lopen..veel sterkte meissie, en doe mamsie en wordka een flinke knuffel van me geven

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:30

Jeetje dat het dan toch nog fout kan gaan, heel sneu..

Sterkte hoor!!

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:36

gatver, dit had ik niet verwacht, ook ik heb ne tzoals bijna iedereen hier op het fromum alle berichtjes van de tweeling gevolg en was ook super blij toen ik de foto,s zag dat wiskey aan het rennen was... Vind het echt heel jammer, en wens je heel veel sterkte toe, maar een ding is zeker, het heeft zeker niet aan de aandacht en verzorging gelegen, jullie hebben zeker je best gedaan... jammer dat het zo moest aflopen.!!

Veel liefs.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 11:27

Hij was waarschijnlijk gewoon nog niet 'af', ondanks dat ze maar 2 weken te vroeg waren. Gelukkig heeft hij nog een paar fijne dagen gehad Lachen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:54

Hier nog een trouwe volger van het tweelingverhaal. Wat vreseljk dat het zo heeft moeten aflopen. Heel veel sterkte!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:38

Ik zat net te genieten van de foto's van het tweetal en het zag er zo goed uit allemaal. En toen kwam ik de link naar dit topic tegen... Wat vreselijk voor je, gaat het net zo goed, gebeurt er dit! Veel sterkte.

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:39

Heeeeeeeeeeeel veel sterkte, hij zit wel in een hele hoop bokkers harten. Lovers Want wie het verhaal heeft gevolg leeft toch met zo'n lief teer klein veulentje mee. Hij leeft bij iedereen in gedachte voort denk ik en er zal nog veel over hem nagepraat worden. Dus gelukkig vergeten wordt hij nooit. dag kleine man, rust in vrede!!!!!!!!!!!!!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:02

Aw wat ontzettend poedersuiker is dit ... Scheve mond
Dan gaat alles goed en gebeurt er alsnog zoiets ...
Het is niet anders meid , hij was te zwak maar je hebt meer dan je best gedaan !
Misschien is het beter zo , zwakke ziekelijke paardjes gaan zowiezo geen prachtige toekomst tegemoet .
Je hebt gedaan wat je kon , maar de natuur is hard en rechtvaardig . Troost je met het feit dat hij heel vredig is heengegaan bij mams en broer en niet aan slangetjes in het ziekenhuis .

Hij heeft 3 fantastische weken bij je gehad , dat weet ik zeker Lovers
Sterkte !

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:07

Ach wat een enorme strop. Huilen Vreselijk jammer.Ik heb echt genoten van de laatste foto's,waar je aan het rijden was.Het leek zo goed te gaan.Ik wens je heel veel sterkte Ach gut Na dit bericht moest ik toch een paar keer slikken.Een knuffel voor Gen en Wodka

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:56

Ik heb er geen woorden voor echt heel erg. Hij heeft iig 2 weken super veel aandacht gehad. Je hebt er echt alles aan gedaan!!!! Veel sterkte!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:00

Ik wil je hier ook nog even sterkte wensen, heb het op ITP gelezen....

Gelukkig is Whiskey gestorven in een liefdevolle omgeving, hij zal je vast dankbaar zijn en kijkt nu over jullie uit....

Sterkte meid

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 20:04

Ach gut sterkte meid! sterkte met het verwerken van dit verlies!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 21:48

Fijn zo'n forum. waar je je hart kan luchten, iedereen het begrijpt en met je meeleeft.
Bedankt voor de lieve reacties!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:55

Tja heel vervelend, maar om eerlijk te zijn, toen ik gisteren de fotos zag dat hij door de wei galoppeerde achter zijn moeder aan, en dat jij erop zat...............en hij zoveel energie moest verspillen om zijn moeder bij te houden............toen dacht ik eigenlijk, is dat wel zo slim, hij heeft alle energie nodig om te overleven, en nu word de energie gebruikt terwijl hij die nodig heeft. Als die het maar gaat halen................niet dus!

Maar aan de andere kant, zou het waarschijnlijk een probleem dier geworden zijn met veel kinderziektes, dus is het voor hem alleen maar beter zo.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 23:29

Ja, waarschijnlijk zou het een echt zorgenkindje zijn gebleven. Dat was ook de reden dat ik al gelijk had gezegd dat ik hem liever niet verzorgde, maar ik graag WOka wilde doen (Mariska zou wiskey doen). Ik heb al genoeg probleme paardjes gehad die ik heb verloren, of ga verliezen. Maar het is allemaal anders gelopen, want al mijn liefde en zorgen (en dat van iedereen op stal) ging naar hem toe.
En van dat rennen, we zijn echt niet lang door gegaan, ik zelf was al een tijdje bezig, en hij kwam later achter mamsie aan rennen. Hij deed het zo goed!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:37

Ik zou me zeker niet schuldig voelen omdat hij achter jullie aanliep. Een veulen heeft beweging nodig om de spieren te ontwikkelen ... dus echt, daar ligt het niet aan. Het heeft gewoon niet mogen zijn. Hij is even gebleven om jullie leven te verrijken ... en da's zeker en vast gebeurt!!!!!

brentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:40

Hoi,

Ik wil je even heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterke wensen met het verlies van je lieve veulentje.. Verdrietig
Ik vind het ook heel jammer voor je dat hij dood is,toen ik je berichten las kreeg ik helemaal kippenvel.

Nou meid veel sterkte met het verwerken van het verlies van je veulentje.

Liefs brenda

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:42

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Wisky. Verdrietig
Wisky zal altijd aan jullie blijven denken, net zoals jullie allemaal hier aan het denken. Hij heeft 2 weken heel erg fijn van zijn leven kunnen genieten, de wereld kunnen zien en de grasprietjes van de weide kunnen voelen. Kom op hè, het is niet anders. Echt heel veel sterkte gewenst met de verwerking van het verlies.

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:35

Jee wat erg zeg... sterkte Verdrietig

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:10

wat erg voor ja maar hij is wel mager zo te zien of niet veel sterkte

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 22:41

Hij was redelijk mager ja. Zijn broers ook in het begin, maar die werd snel voller. Maar Wiskey had gewoon waarschijnlijk nog niet goed ontwikkkelde darmpjes zijn de DA....

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:15

Dat je na al die hoop en dat vechten voor dit leventje het nog moest verliezen. Triest hoor. Ik hoop dat jij en de merrie voldoende getroost worden door Wodka. Sterkte ermee