Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:27

Ik heb ze toch echt aan de lijn gekregen! :j En vrij snel. Je kunt t ook proberen met t nr eindigend op 700, zij verbinden je dan door, mits t nr niet in gesprek is. ;)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:28

Is er geen faxnummer bekend?
Dan kan je ook per fax opzeggen, je verzendbewijs van de fax is namelijk even geldig als een handtekening van een aangetekende brief verzenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:30

Weet je dat zeker Meggiemeg? Zo ja, dan zou ik graag een faxnr hebben idd!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:30

Maar kom op, wie gaat er voor een bedrag van 12,95 per jaar een aangetekende brief van 7,00 versturen? Slaat toch nergens op.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:31

Ik ben daar nog niet zo zeker van. Maar goed, het valt te proberen. Het nummer eindigend op 700 heb ik vanmorgen al geprobeerd, kostte me 10 euro of zo, nee dankje, was ook niet echt een aardig persoon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:33

Huh? Het is een gewoon telefoonnummer hoor, beginnend met 078... Hoef je niet extra voor te betalen en ik kwam er in 1x door!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:35

dan wil ik graag dat nummer, ik heb het over een 0900 nummer...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:36

Ik heb vorig jaar mijn abbo opgezegd. Krijg Horsimo nu nog altijd binnen.
Ga wel even de rekening voor komend jaar in de gaten houden als ik het zo lees.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:36

Na die 3 cijfers, komt er 6522 en dan 700. Is t nr van de website van Publiforce...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:38

okee bedankt, ik ga bellen...

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:45

skippy1 schreef:
Na die 3 cijfers, komt er 6522 en dan 700. Is t nr van de website van Publiforce...

_O- Leuk omschreven hihi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:46

Tja...je mag geen telefoonnummers opgeven, dus dan maar even zo. ;)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:10

skippy1 schreef:
Weet je dat zeker Meggiemeg? Zo ja, dan zou ik graag een faxnr hebben idd!

Ja wij hebben zakelijk gezien een aantal rechtzaken gehad, omdat ik van alle verstuurde faxen altijd het verzendbewijs bij het document bewaar was dat onze redding.
Het verzendbewijs geeft aan dat jij op een bepaald moment een document naar hun toe hebt verzonden.
Bij de verzendstatus moet uiteraard wel staan dat het goed verzonden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:52

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:16

Ik laat het erop aan komen. Geen blad krijgen en niet mogen opzeggen terwijl ik een bevestiging via de mail heb gehad dat de gelezen opzegging!!! alleen aangetekend geaccepteerd wordt en niets over de ontbrekende bladen.....echt belachelijk!! Ik ga het dan ook absoluut NIET betalen ook niet bij een incasso-opdracht, dan moeten ze toch van goede huize komen wil ik in het ongelijk gesteld worden.

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:17

Zal ook Radar inlichten met mijn ondertussen uitgebreide correspondentie.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:29

Ik heb inmiddels het grappig omschreven nummer gebeld. De mevrouw begon heel vriendelijk, dat het natuurlijk raar is dat ik aanmaningen kreeg van een factuur die ik nooit gehad had, of had mogen krijgen. Toen ik begon over dat ze me dan graag uit het bestand moest verwijderen kwam er een heel vaag verhaal, over dat het alleen aangetekend verstuurd kon omdat de post hun werk nit goed deed en brieven verkeerd bezorgde, en op mijn vraag waarom dan niet per email opgezegd kon, tja, dat kon gewoon niet meer om daarom niet. Ik heb een mailadres gekregen van de leidinggevende (?) van de ledenadministratie, die ga ik nu mailen. Als ze zinnige dingen te melden heeft, krijgen jullie dat mailadres ook!

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:42

Ben wel heel nieuwsgierig wat ze je gaan zeggen..........als ze teniminste reageren. :+ Hoor graag van je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:45

Voor de meeste opzeggingen van lidmaatschap dien je aangetekend op te zeggen, is een soort waarborg voor zowel beiden...doe je het niet op die manier, staat denk ik ook in de voorwaarden, dan ben je betaling verschuldigd tot de opzegging is verwerkt. Schriftelijke opzegging telt dan alleen...

Stel ik pest jouw en ik bel even om je abbo op te zeggen, :+ dat is niet de bedoeling, of je adres even over te laten zetten op de mijne...ook lekker zo jij blijft betalen, dus dit soort dingen moet wel schriftelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:50

Voila:

http://www.gratisblad.nl/voorwaarden.html

Kijk eens halvewege, naar lidmaatschap...staat heel duidelijk omschreven hoe je dient op te zeggen, en wel 6 weken voor het laatste, is steeds een jaar geldig..dus doe het 6 weken voor het einden van het jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:52

Russel dat is hier boven ook al geplaatst. ;) Nu blijkt dat t in het verleden wel kon per mail, nu niet meer, sinds een ander bedrijf het heeft overgenomen.

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:53

Ik heb ook per mail een abonnement genomen en wist niets van deze voorwaarden. De bevestiging die ik kreeg met mijn registratienummer heb ik gebruikt om op te zeggen, dus duidelijk vanaf hetzelfde emailadres. Als ik vooraf had geweten dat ik aangetekend moest opzeggen had ik geen abonnement genomen. Er werd vooraf geen melding gemaakt van deze voorwaarden.

Zij hebben mijn opzegging gezien en bevestigd dat zij deze gezien hebben. Aangtekend opzeggen is om te laten zien aan beide dat de opzegging is binnengekomen, nu dat is mijn opzegging dus. Daar komt bij dat ik geen blad krijg vanaf augustus 2009 terwijl mijn abonnement loopt tot februari 2010 !!
In dezelfde mail als waarin ik heb opgezegd heb ik melding gedaan van het feit dat ik geen bladen meer heb ontvangen.

Voor mij is het nu afgedaan en mogen ze de rest van de bladen houden (was toch al niet vernieuwend...)
Laatst bijgewerkt door chinou op 12-11-09 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:54

Oke, sorry, maar er staat duidelijk hoe je dient op te zeggen. Mail is niet rechtsgeldig, je kan er nl alles nog in veranderen als ontvanger en er staat geen handtekening in, vandaar denk ik dan..

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:57

Zelfs al zou dat zo zijn dan nog ontvang ik geen blad ondanks mijn berichten en vragen terwijl deze wel betaald zijn.

Het is wel jammer dat een bedrijf zo met mensen omgaat. Mocht er toch een incassobureau komen dan laat ik het er op aan komen, ik betaal geen cent meer!! Zonodig laat ik het er op aan komen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:58

Ik vind het echt heel merkwaardig :') Ik werk voor een bedrijf waar we orders sluiten die wel een paar nullen meer hebben dan die 20 euro en zelfs wij zetten grote projecten stop op basis van een email :) Dat is een stukje fatsoen ten opzichte van je klant menen wij. Handtekening of niet, als een klant een mail stuurt met opzegging, dan word deze gewoon verwerkt :)

En dan heb ik het over diensten die al gauw een 100.000 euro per jaar kosten :+