Jeetje Storm, ook ik zal hier volop duimen dat hij er goed doorheen komt en nog een lang en gelukkig leven heeft. Hè bah dat dit nu heeft moeten gebeuren.
Jeetje..... hij heeft het echt wel getroffen eigenlijk..... dapper paard, dappere 1 ste eigenaar, dappere nieuwe eigenaar.. dat moet goed komen!
Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-09 22:23
Liefff PVD en de anderen natuurlijk
Ik heb net een smsje naar Hazel gestuurd of ze al meer weet... zit nu te hopen op snel antwoord. Ze zou vanavond de dierenarts spreken als ze naar Storm toe zou gaan.
Ook hier wordt geduimd voor Storm ! Sterkte aan jullie (jij en Hazel) beiden En Storm weet het ook wel dat we voor hem duimen !
Tamadine
Geplaatst: 18-09-09 22:34
Hier word ook hard geduimd hoor, ik hoop dat alles goed komt.
whitneyvdw
Geplaatst: 18-09-09 22:42
jeetje wiljo wat vreselijk voor jou en hazel.ben je blij dat hij het zo getroffen hebt.en dan moet zo,n rot ongeluk hem overkomen.ik vind het wel super dat hazel er alles aan wil doen.om storm te redden.ik zal voor jullie duimen en hopen,dat het met storm weer goedkomt.ik wens voor jullie allebei heel erg veel sterkte.dikke knuffel voor jou en hazel.en ook een dikke knuffel voor storm.liefs
In de penny komt het altijd goed. Dat hoort gewoon zo. Dus ook met dit bijzondere pennypaard moet alles weer helemaal goed komen.
Bijzonder ook hoe jij en Hazel beiden zo dol zijn op 1 paard en zo bij elkaar zijn gekomen. Fijn dat ze jou zo enorm goed op de hoogte houd.
Ik duim mee
Samy
Geplaatst: 18-09-09 22:51
Dat is even heel erg schrikken, aangezien Storm toch wel aardige bekendheid heeft gekregen door jou topics en heel bokt die de penny heeft gekocht daarom. Heel veel sterkte ermee en gewoon maar denken aan november, hij gaat het redden, aangezien hij er al eerder door heen is gekomen!
Zoolgangster
Geplaatst: 18-09-09 22:51
Heel veel geluk en beterschap voor Storm! Hij lijkt inderdaad een beetje op een kat met 9 levens, ik hoop dat hij ook in dit geval nog wat extra levens heeft!
Nieuw van Hazel!! Het gaat een klein beetje beter. Hij staat op een klein afgezet weilandje en kan wat gras eten. Door de zware pijnstillers lukt het hem aardig om wat gras binnen te krijgen. Het wegzuigen van het vocht uit het kapotte luchtzakje gaat ook goed. Nu kijken ze het een paar dagen aan.
Heeft iemand ervaring met dit? Of heeft iemand hier wel eens van gehoord?
De dierenartsen zijn helaas nog steeds niet al te positief, ze hopen dat het lichaam het zakje zelf kan maken maar daarvoor zal er nog wel een operatie nodig zijn.
Eigenlijk wel Fenk, maar ik weet niet of dat ook gaat gebeuren omdat Storm twee jaar geleden een hartstilstand heeft gehad op de operatietafel en toen met schokken weer tot leven is gewekt. Hij blijkt niet tegen de narcose te kunnen.
Wiljo Lees het nu pas. Arme Storm Hopelijk komt het allemaal goed met dit dappere paard. Heel veel sterkte met alle besluiten die genomen moeten worden.
laura22
Geplaatst: 19-09-09 20:13
Ik heb ook je vorige topics meegelezen en moest bij de titel meteen denken aan die andere topics. Gelukkig kan hij een beetje gras eten door de pijnstillers, maar idd net zoals sommige al zeggen met ons penny paard moet het gewoon goed komen we gaan gewoon allemaal positief denken. In ieder geval heel veel sterkte voor storm, jou en hazel
He dorie, dit mag niet hoor! Bij het vorige topic hingen mn collega's aan mn lippen (en verdachten me er hard van dat ik alles verzon;))
Weet je wat?? Het is gewoon een Penny Vervolg Verhaal! Die zijn het leukst!! Gaat helemaal goed komen!! (En tot die tijd heb ik blauwe duimen en zijn slinkt mn kaarsjesvoorraad hard).
Ik herinner me je verhalen van je vorige topics nog heel goed.
Fijn dat hij een hele lieve baasje heeft en jou als ex baasje, en dat paard he, die weet ook niet van opgeven, heeft een engel op de schouder zitten zo te lezen van wat hij allemaal had meegemaakt en doorgestaan, dus bij deze komt hij er wel weer bovenop.