Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iloveuu schreef:Ik heb zelf ook een new forest d pony te koop. Die raak ik ook maar niet kwijt. Die staat nu een half jaar te koop. Komt nu toch wel een beetje haast bij. Er zijn 2 mensen geweest. De eerste mensen waren wel positief maar hebben een andere pony op proef gekregen. En de 2de mensen eerste keer heel positief. Wouden nog een keer komen proberen, maar dan met eigen zadel. Komen ze die dag eerst 1uur te laat. Zijn ze er eindelijk. Zeggen ze toch: ja, hij is toch wat te groot, dus we nemen hem niet :|. Weg tijd.....
Dus als iemand toch nog SERIEUS een pony wil...
Citaat:Toen kwam het hoge woord eruit bij de moeder, pony was niet voor de 12 jarige dochter maar voor haar 6 jarige dochter.... Maar ze twijfelde zei ze, pony was aan de ene kant te onervaren, en aan de andere kant te braaf voor een 3.5 jarige.... Nou bij twijfel niet doen zei ik, doei! Je gaat toch geen 3.5 jarige pony kopen die nog moet worden door gereden voor een 6 jarige met bijna geen rijervaring....
Niqui schreef:Citaat:Toen kwam het hoge woord eruit bij de moeder, pony was niet voor de 12 jarige dochter maar voor haar 6 jarige dochter.... Maar ze twijfelde zei ze, pony was aan de ene kant te onervaren, en aan de andere kant te braaf voor een 3.5 jarige.... Nou bij twijfel niet doen zei ik, doei! Je gaat toch geen 3.5 jarige pony kopen die nog moet worden door gereden voor een 6 jarige met bijna geen rijervaring....
Zag net deze advertentie op Marktplaats, zou het om dezelfde mensen gaan? Ik vind dit echt triest..
"mooie arabische volbloed zij is een maand geleden ingereden ze is bijna 3jaar we doen haar weg omdat ze eigenlijk voor ons dochtertje van 6 is maar daar is ze net wat te pittig en te snel voor dus ze heeft wel een goede ruiter nodig die haar ook kan corrigeren en laat zien wie de baas is verder is ze heel lief en een echte knuffelkont liever geen onzin biedingen het is een dier geen auto!!!" (en als je dan de foto's ziet!)