Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben dus echt verwend hihi
mijn opa en oma betalen al jaren de huur van mijn paard ( 120 p/m) rest van de bijkomende kosten betaal ik wel zelf. Dit is eigenlijk van vroeger uit, toen ik 9 was mocht ik van hun op paardrijden dit hebben ze altijd betaald en toen op een gegeven moment sprake was van een eigen paard zijn ze dit gaan betalen ipv de lessen op de manege, ik ben nu 25, woon samen en kan het zelf makkelijk betalen maar mijn opa en oma doen dit met liefde voor me.

Marisjuuuuuh schreef:de rest van de kosten betalen hun.
Spullen zoals; dressuur zadel,hoofdstel,sjabrakken enzo heb ik allemaal al, aangezien ik een leaspaard heb. En het toch wel fijn vond als ik mn eigen spullen zou hebben.
Marisjuuuuuh schreef:Nou, mn moeder heeft voor een tijdje terug gezegt dat ik mn eigen pony of paard mag als ik zelf de stalling ga betalen, de rest van de kosten betalen hun.
Spullen zoals; dressuur zadel,hoofdstel,sjabrakken enzo heb ik allemaal al, aangezien ik een leaspaard heb. En het toch wel fijn vond als ik mn eigen spullen zou hebben.
Nu zijn de kosten voor stalling op de manege bij mij in de buurt voor een pony 145,00 en voor een paard 200,00 incl voer etc.
En dan heb ik 2 binnenbakken tot mijn beschikking, 1 is 60x30 en de ander ?
Ook nog een buitenbak van 60x30 en nog een paar kleine bakjes om je paard eventueel los te gooien als je gaat mesten.
Ohja, en nog een longeercirkel
Nu maar opzoek gaan naar een bijbaantje, ik loop alleen post en dat verschilt per maand wat ik verdien.
Heb al een leuke pony gezien![]()