Wil iemand even verwittigen als het terug in België begint??? Die deken is zoooo cute en moet er toevallig nog een hebben!!
Eclaiire
Geplaatst: 21-08-09 09:26
Klinkt wel erg leuk allemaal. Weet iemand ook wanneer ze weer eens in Nederland in de Lidl komen? Zijn ze trouwens al weer een tijdje niet geweest, jammer genoeg!
corientjuhh
Geplaatst: 21-08-09 09:32
Ik meld me ook Helaas hebben ze hier geen lidl in de buurt Ma op texel wel (da ga ik elke zomervakantie na toe )
ik zou ook wel graag willen weten wanneer het in nederland is dus ik meld me ook
kelum
Geplaatst: 22-08-09 14:21
Was paar weken terug op vakantie in Belgie dus ik heb de bruine Hij is heel gaaf maar sluiting is idd raar en past mijn fjord niet helemaal qua lente is ie goed maar deken is aan de voorkant raar. En bandages gebruik ik niet :p Die dekjes waren in het echt niet mooi! Die print is er niet op geborduurd maar heel lelijk erop gedrukt
Mayflower_
Geplaatst: 22-08-09 14:25
Ik ben eergister nog naar de Lidl geweest en gevraagd wanneer ze paardenspullen binnenkrijgen. Zou over een +/- 4 weken binnenkomen.. Dus ben benieuwd!
ik wist niet dat ze paardenspullen bij de lidl hadden wanneer komt het allemaal binnen en wat voor merk is het en watvoor spullen hebben ze daar halsters deken etc.
Als de spullen in Nederland komen, komen ze overal tegelijkertijd. Is niet afhankelijk van de plaats waar de Lidl is Wel kan het zijn dat sommige artikelen maar in een bepaalde regio verkocht wordt, maar dan moet je gewoon ff op de website kijken.
jaah, ik wil die deken een dekje en als ze hebben ook een paar handschoenen!
Sharon89
Geplaatst: 26-08-09 22:04
_Orlando_ schreef:
Ze komen donderdag 3 september! ik wil graag die deken
Hoe weet jij dat ?
Dabo
Geplaatst: 26-08-09 22:06
Ik hoop dat ze dan wel ook de anti klit hebben. Oh ik bedenk me net dat ik een paar flessen bij Epplejeck gekocht had paar weken geleden, dus... ahem. Welke maat was die deken ook alweer? kleine 185 toch? Gaat niet passen vrees ik