Ireentjuh schreef:ik mn fiets had een springtouw (teugels),
o, wat erg, hahahahaha!....................... dat had ik ook.....
Ik was vroeger ook een pennymeisje..
ik vond paarden ook zielig, maar mezelf ook, omdat ik geen pony mocht, hihihihi! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sanne83 schreef:vond het vroeger ook altijd zielig als een paard een mep krijgt of mensen met sporen rijden, maar dat vind ik nog steeds!!!
Mijn paard heeft geen wintervacht en staat te rillen van de kou zonder deken. Longeren met bijzet was dierenbeulerij want dat was onnatuurlijk.. tsja een zadel op zijn rug is toch ook niet volgens de natuur
Zucht... een pennymeisje
En ja ze was gek op galoperen en heeft mijn paard geleerd in rengalop door de bak te gaan en als hij bokte was ze helemaal happy...
Mijn paard steigerde nooit en ze heeft het hem bijna afgeleerd maar stopte gelukkig op tijd toen ik er ook al mee wilde stoppen omdat ze vond dat we niet op 1 lijn zaten
dat kun je wel zeggen ja
Jordy schreef:Euhmmm ik ging altijd smiddags in m'n paardrijbroek naar schoolomdat ik dan daarna gelijk doorging naar m'n verzorgpony..*schaam*
Maar verder was ik niet echt een pennymeisje..ging wel elke dag naar m'n verozrgpony,maar het was niet zo dat ik alles zielig vondt enz....
*schaam schaam*
Mikju schreef:_/-\o_ Mensenmensenmensen jullie zijn GEWELDIG... Ik heb hier compleet onder tafel gelegen van het lachen om jullie verhalen.![]()
Werelds zo'n topic... mogen dr van mij VEEL meer van komen![]()
Whoei.. ff afkoelen
xtostarlight schreef:
ikke ook, vooral die van met de zweep de fiets in mekaar timmeren. Echt goed. en om 'poetservaring' moet ik ook altijd even lachen. m'n buurjongen van 3 heeft al 'poetservaring' dus of het zo moeilijk is...
Malabarista"]
[quote="Mientjeuh schreef:Ik was 5 jaar geleden NOG erger!
Ik had van een klein speelgoedstrijkplankje (!) m'n lievelingpony gemaakt!
Stap 1: neem het hoofd van een stokpaard met nog een korte stok eraan
Stap 2: steek die in het rooster van de plank (waar het strijkijzer op moet)
Klaar is Kees!
Ik had dan tussen 2 kasten allemaal papiersnippers gelegd (Stro) en dan een deur van karton gemaakt. Van een grote doos had ik een trailer gemaakt. Voor m'n 'paardje' (soms noemde ze Bingo en soms Vedette
) maakt ik dan dekens met haar naam op, zadels, bandages, ...
Het is wel leuk om ermee te spelen met je neefjes en nichtjes omdat die zo licht zijn dat ze erop kunnen zitten!
Misschien een tip voor de moeders wiens kinderen zot zijn op paarden en een eigen paard willen
Ik vind het altijd zielig voor die meisjes als ze geen paardje krijgen... of als ze zelfs niet op een manege mogen rijden maar op balletles moeten van hun moeder bijvoorbeeld