'Mijn record is 90 cm!!!'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:16

Gelukkig zijn er dan meteen 3 pagina's lang Bokkers aanwezig die die mensen dan onmiddelijk op hun plaats wijzen :+
Laat een ieder toch gelukkig zijn met hetgeen hij of zij bereikt...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:22

Chantal___ schreef:
Dat zeggen we niet. Tuurlijk mag je trots zijn op die ene sprong, als er teruggelezen is lees je dat wij dat ook zijn.

Wij hebben het er alleen over dat sommige mensen er vanuit gaan dat ze na die ene sprong een heel parcour kunnen springen en niet weten of bedenken dat er meer komt kijken bij een heel parcour dan bij één sprong.

dat sommige mensen dat denken dat spreekt toch ook niemand tegen :? maar het lijkt wel of jullie campange voeren tegen het springen van 1 hindernis en daar trots op zijn?

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:25

Jullie?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:27

Ten eerste zijn we er niet trots op en als niet iedereen zomaar wat reageert zonder ook maar enig idee te hebben wat er al is gezegt hoeven we ook niet steeds hetzelfde te posten.

Overigens kun je alleen maar verder komen als je met één hindernis kijkt of hoger lukt of niet. Die ene hindernis is wél nodig, maar dat is ook nooit door ons tegengesproken...

Snoevie

Re: 'Mijn record is 90 cm!!!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:55

hoe bedoel je als iedereen zomaar wat reageert?
dat doe je zelf toch ook?dan zou ik ook kunnen zeggen dat ik niet steeds hetzelfde hoef te posten.
want iedereen mag toch zijn/haar mening posten?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:59

---
Laatst bijgewerkt door Qimm op 07-08-09 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 17:01

ik heb het hele topic meegelezen hoor :)

nou conclusie dan maar!

* Het springen van 1 hoge hindernis zegt niets over hoe en óf je ook een parcours op die hoogte kunt springen.
* Juiste lijnen rijden en juist aanrijden is belangrijker dan de hoogte

* Eindelijk voor het eerst een noemenswaardige hoogte halen mag een reden zijn om trots te zijn op díe specifieke prestatie zonder dat je er kapsones van krijgt.

zijn we nou uitgeluld of heb ik het nog steeds helemaal verkeerd?

[edit] en je hebt mijn zin verkeerd geinterpreteerd, daar wil ik geen misverstanden over hebben, zin is wat ongelukkig op 'papier' gekomen

Qimm schreef:
dat sommige mensen dat denken dat spreekt toch ook niemand tegen :? maar het lijkt wel of jullie campange voeren tegen het springen van 1 hindernis en daar trots op zijn?

ik bedoel het trots zijn op je enkele sprong, niet dat jullie/jij trots zijn op de campagne

Citaat:
 re·cord [reko:r] het; o -s 1 (sp) prestatie die alle vroegere van dezelfde aard overtreft 2 (bij uitbr) het hoogste, uiterste dat ooit bereikt is

04_Chico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:23

Techniek is belangrijker dan de hoogt.

Zolang je techniek goed is, kan je de hoogte ook wel aan

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:29

Hihi. Ik kan mezelf er nou echt niet druk over maken.
Dat er zelfs vier pagina's over geschreven kunnen worden joh. :D

Als iemand daar toch graag trots op wil zijn: prima!!
Wat maakt het uit dat het niets wil zeggen over hoe goed iemand kan springen of niet??

Laat mensen toch lekker in hun waarde. :D

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:32

Hoogte vind ik niet belangrijk. Ik ben veel trotser op mijzelf als ik een heel parcours goed heb gesprongen dan 1 hoge hindernis. Ik oefen met mijn paard dan ook nooit op hoogte maar juist heel veel lijntjes en verschillende combinatie sprongen. Hoogte komt vanzelf als de basis en techniek goed is.