Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dijonty schreef:Ik zou hem niet veranderen een naam is een naam en zo heet ie wanneer je hem echt wilt veranderen zou ik toch een naam kiezen die er op lijkt en het zelfde klinkt

NathaxZoef schreef:Mijn paard heet Zoef... ik heb lang overwogen om het te veranderen, maar uiteindelijk is het Zoef geblevenHet is een makkelijke , duidelijke naam en op wedstrijd ook wel grappig...
Mariska_D schreef:Ben ook niet voor veranderen, mijn monster heet Tadella. Vind ik persoonlijk ook geen mooie naam. Maar zo heet ze al 9 jaar dus, laat het dus niet veranderen.

maar meestal roep ik annie of Vadsig Varken
Amy77 schreef:Hier worden de namen niet veranderd..vooral omdat er onder de ijslanders de namen met grote zorg en liefde worden uitgekozen, vaak met een betekenis..
Dus a, omdat de fokkers het speciaal hebben uitgezocht en b, omdat ik geleerd heb vroeger dat het ongeluk brengt.
Kijk, als ze 'm nou Ljufur (lief, vriendelijk) hadden genoemd had ik daar vrede mee gehad. Dat past bij 'm. Maar Laski...