Fries gekregen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:01

kazan schreef:
penny alarm!! vakantie is weer begonnen

wou dat mijn vader ZOMAAR een fries erbij wou kopen.

Ik krijg ook zomaar een Kwpnner voor de sport en het is niet eens mijn echte vader..... kan heus wel hoor.... :o

Ik hoor vaak van " een geit erbij" maarruh.. ik heb ook geiten bij mn paard staan en die vind er echt geen reet aan... beter een 2e pony hoor erbij :)

joyce2

Re: Fries gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:25

Maar als je geen geld hebt voor een 2e pony, is een geit een goede optie. Beter dan niets!

Overigens, ik zag dat TS niet helemaal de waarheid sprak over haar Fries...

esmelisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:38

Gefeliciteerd met je nieuwe liefde :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:39

joyce2 schreef:
Maar als je geen geld hebt voor een 2e pony, is een geit een goede optie. Beter dan niets!

?

beter dan niets ja.. maar een shet kost evenveel als een geit :)
(bij ons in ieder geval)

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:01

VivaLaVida schreef:
joyce2 schreef:

?

beter dan niets ja.. maar een shet kost evenveel als een geit :)
(bij ons in ieder geval)

Haar fries schijnt kennis gemaakt te hebben met mijn leasepaard, wat helemaal niet kan. Ik ben de hele dag op de manege geweest. Reggae stond op de wei en ik heb geen fries gezien.
Ook een ander verhaal van haar klopt niet, over een of andere Rock die in de manegelessen zou gaan meelopen en die zij moest gaan zadelen klopt niet. Deze hele pony bestaat ook niet.
Ik ken het meisje en heb haar in ieder geval nog nooit met een fries gezien, ook afgelopen zaterdag niet, terwijl zij zegt toch echt met haar fries op de manege te zijn geweest, dus ik ga er van uit dat de hele fries dan ook niet zal bestaan, hooguit in haar dromen.

Zwartwitje

Re: Fries gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:36

Inmiddels mag wel duidelijk zijn dat het slotje blijft staan. We denken niet dat hier nog een zinnige voortzetting van het topic uit kan voortvloeien, speculaties over in hoeverre de TS de waarheid spreekt lijken me niet echt (meer) relevant.