Wat betekent paardrijden voor jou?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:51

tita schreef:
Paardrijden betekend niks meer voor mij, het is voor mij teveel zorg, teveel stress, teveel bezig zijn met.

Mijn pony (26) verkoop ik nooit maar vervelend is het allemaal wel omdat ik het nu MOET en niet meer WIL

dat heb ik meer gelezen van jouw, maar waarom zit je dan nog op bokt? om te vertellen hoe vreselijk je ponys wel niet vinden.

mijn paard is mijn maatje, mijn vriend, degene die ik blindelings vertrouw. ik kan nogal onzeker zijn en dan is het heerlijk een maatje te hebben die voor je door het vuur gaat. we hebben samen prachtige en rot momenten. maar het gevoel van eenheid en vriendschap maat het altijd weer goed. ik kan me geen leven meer voor haar voorstellen.
het enige nadeel is da ik haar zelf moet betalen en me er heelmaal kapot voor werk. alles draait om werk, elk baantje neem ik aan om har maar een goed leven te bieden. dat si weleens sressen, maar dat maak zij s'avonds altijd weer goed.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:06

Paardrijden betekent ook weinig voor mij sinds mijn benen niet meer willen wat ik wil... Alleen de rest er om heen zeker wel! Vind verzorging en naar keuringen gaan plus bijbehorende training echt super *D
Paarden op zich zijn pure ontspanning voor mij! Kan echt genieten van gewoon even bij ze in de wei kijken hoe ze lopen te grazen, of een stal mesten en weten dat als er weer 1 in komt voor de nacht dat ze dan tevreden plassen en tevreden gaan staan rommelen in het hooi/stro :D
Paarden zijn echt geweldige dieren :+:

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:08

Lekker bezig zijn! Vind het heerlijk om mijn paardje te verzorgen en te vertroetelen!
Paardrijden/verzorgen is voor mij ontspannend. Even alleen mijn paardje & ik

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:46

Paardrijden is voor mij lekker buiten bezig zijn samen met mijn pony. Het is een uitdaging om steeds beter te worden. Verder is het ontspanning. Het is heerlijk om door de uiterwaarden te rijden en van de natuur te genieten. Toch is het rijden niet alles voor me. Ik vind de omgang veel belangrijker en daar haal ik op sommige dagen veel meer voldoening uit dan rijden. Het is heerlijk om 's avonds nog wat hooi te brengen in de winter. Heerlijk vriesweer, pony's die lekker hooi staan te eten, heldere hemel met sterren. Dan kan ik echt uren bij de pony's zitten.