Wow hij is prachtig geworden! Ik heb het ook een tijdje gevolgd en heb nog steeds respect voor jullie voor de manier waarop jullie dit paard weer helemaal erbovenop hebben geholpen
Het lijkt wel..... een gewoon paard!! Tjee wie had dat gedacht! Wat super! Petje af hoor!!
spatter
Geplaatst: 22-06-09 12:31
wat ziet hij er super uit! heb het toen ook allemaal gevolgd, wat een ellendig verhaal was het maar uit het lelijke eendje is een prachtige zwaan gekomen
gr_roos
Geplaatst: 22-06-09 12:35
Na het eertse moddergooien ben ik afgehaakt, maar heb me wel afgevraagd hoe het met hem ging. Hij is echt super opgeknapt en een grote pluim voor pvd en iedereen die haar geholpen heeft.
xxelviraxx
Geplaatst: 22-06-09 12:36
helemaal top hoe hij er nu uitziet.
AlexandraM
Geplaatst: 22-06-09 12:38
wat een knappert nu! kan hij eindelijk weer lekker paard zijn
Aah leuk Canjerfoto's. Ik heb hem inmiddels al een aantal keer in het echt mogen bewonderen... en ik heb hem helemaal platgezoend want het is zo'n lekker ding. Hij is lekker speels, begint idd wel een beetje een echte vent te worden, maar hij is echt nog zo leuk. Zijn kolletje is weer helemaal netjes hersteld, zijn benen zullen waarschijnlijk nooit 100% worden, maar het is wel allemaal gewoon dicht. Ben helemaal verliefd op dat beest en dit weekend zie ik hem weer. Zal nog wel wat foto's van hem maken dan.
CoRiNa1983
Geplaatst: 22-06-09 13:39
grote complimenten van mijn kant super werk hebben jullie verricht met canjer, toppie
Famke_93
Geplaatst: 22-06-09 14:41
In 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat is hij veranderd, heb er geen woorden voor. M'n mond viel open toen ik de eerste foto's zag, wat is hij snel bijgekomen zeg.
PVD en de mensen die je geholpen en bijgestaan hebben.........ik heb heel veel bewondering voor jullie, gigantische compliment voor jullie allemaal!