Ik vind het een gave hengst, met onwijs stoere kleding! Ik hoop binnenkort ook zo'n shoot te maken, maar dan in arabische stijl! Geeft een super plaatje.
Overigens wil ik er nog aan toevoegen; in de krul trekken is onzin. Ik geloof van harte dat dit niet gebeurd, mede omdat het op de foto nergens te zien is. Mijn hengst loop ook giga snel met zn kin op z'n borst, zonder enig contact in zijn mond (Pas ingereden, bitloos, nooit in de mond gezeten).
Dat dit echter als 'goed want dat doet hij altijd al' beschouwd moet worden, is natuurlijk een makkelijke uitweg, maar als goede ruiter weet je beter. Ook een lusitano kan prima op de loonlijn gereden worden, zoals dat hoort. Zoniet betekend dat bijv. spanning in de rug, zoals eerder vermeld wordt. Lessen (bijv. rechtrichten e.d) helpen super hierbij, probleem bij mijn hengstje was opgelost! Maar meerdere wegen leiden naar rome. Aan elk paard is vaak iets te verbeteren, ongeacht zijn grand prix niveau. Bokkers zien hier een minpuntje, waar ik hen absoluut gelijk in geef, en ik vind dat je als goede ruiter commentaar/kritiek/enz. juist met open armen hoort te ontvangen, dan kom je nog veel meer stappen verder...!
Succes met je prachtige paard!! En vooral veel plezier en geniet
!
ik vondt die barokke afdeling erg leuk en hadden ze meer van die jurken, dus wie weet volgend jaar, dan zal ik het zeker hier weer plaatsen