Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:wat mij iedere keer weer opvalt is dat mensen geen stap terug kunnen doen.....dat soort mensen bedoel ik...
Wel een flatscreen(terwijl je een oude buis t.v bijna bij het vuil kunt weghalen en dan doet hij het ook nog)
Nieuwe comp.gameboys voor de kids....je de rambam bellen met je mobiel......gewoon ongelovelijk.
het voorbeeld wat Jesito beschrijft zouden dit soort mensen een voorbeeld aan moeten nemen......de paasei naar de nering zetten heet dat geloof ik....
BraveSpots schreef:Misschien omdat ik de aflevering zelf niet heb gezien, maar ik kan echt totaal geen medelijden opbrengen met die mensen dat ze hun paarden moesten wegdoen, als zeker niet als je geen smid laat komen omdat je een wasdroger moet afbetalen...
Als je je droompaard wilt houden moet je tenminste iets of wat met geld kunnen omgaan lijkt me.
juval schreef:ik vond het maar een vage aflevering feitelijk... er werd totaal niet duidelijk gemaakt hoe ze aan die inkomsten en uitgaven kwamen.
sneu dat het paard weg moest maar wel beter voor het gezin natuurlijk.
Lagency schreef:juval schreef:ik vond het maar een vage aflevering feitelijk... er werd totaal niet duidelijk gemaakt hoe ze aan die inkomsten en uitgaven kwamen.
sneu dat het paard weg moest maar wel beter voor het gezin natuurlijk.
Ja dat was ook wel vaag.
Als ik het goed schrijf was het € 3300 gezamelijk inkomen/loon en € 1550 aan ander inkomen????
Victory2000 schreef:Fijn dat iedereen zich zorgen maakt over HOE die schulden er kwamen.....Ben je er niet bij,oordeel dan niet!!!
Vond het vreselijk sneu dat ze haar paardjes weg moest doen.
Ik mag hopen dat het mij nooit zal overkomen en wens het ook niemand toe.
Hoe dan ook!!
Victory2000 schreef:Fijn dat iedereen zich zorgen maakt over HOE die schulden er kwamen.....Ben je er niet bij,oordeel dan niet!!!
Vond het vreselijk sneu dat ze haar paardjes weg moest doen.
Ik mag hopen dat het mij nooit zal overkomen en wens het ook niemand toe.
Hoe dan ook!!