overdekop geslagen...weleens meegemaakt??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:01

Ik 1 keer met beer toen hij nog van mij was (in middels is hij overleden, niet door die val).
Ik had hem toen nog niet zo lang en was een jaar of 8/9, in het begin was beer zo nukkig dat hij echt niet wilde luisteren maar toen hebben amy en ik hem toch zo ver gekregen dat we gewoon een rondje met hem konden rijden Lovers. Toen werd het winter en ik wilde niks liever dan rijden. En mijn moeder behoedde mij er al voor om toch absoluut niet te gaan rijden omdat de bak bevroren was.
Maar ik met mijn domme hoofd ben toen gewoon gaan rijden...tralalala, tja wist ik veel....
En ja hoor daar kwam het al ik ging een rondje draven en we gingen over de kop en ik lag der onder.
Gelukkig hadden we er niks aan over gehouden.

ahhh lieve beer
gr amber

citalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 16:13

smiley schreef:
Ik had die pony niet goed aangesingeld ( ) en ik gleed met zadel onder z'n buik.... viel op de gond en de rest van de groep denderde over me heen Scheve mond ik had gelukkig een cap op .

auw dat lijkt me behoorlijk pijn doen Scheve mond

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:50

Wat komt de grond dan snel op je af he! Ik heb het 1 keer meegemaakt, maar ik bleef zitten en de pony stond wel meteen weer op. Ik heb echt zo'n pipo, die boos opzichzelf wordt als hij struikelt en dan gaat hij bokken Verward En ervandoor Gelukkig heb ik het nog nie vaker meegemaakt