Setjesverslaafd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:07

Ik ben ook ongelóoflijk setjesverslaafd. Vroeger kocht ik ieder jaar een stuk of 7, echt erg. Na een tijd had ik dus zo'n 20-25 dekjes, waarvan er 10-15 thuis lagen als 'reserve', van mijn vader mocht ik dus alleen een nieuw setje kopen als ik minstens 10 dekjes wegdeed of verkocht. Ik heb alle dekjes die thuis lagen weggedaan en onlangs dus weer een nieuw setje gekocht.

Wat mijn ouders betreft zijn ze redelijk voorzichtig als ze met mij de paardenshop binnengaan. Als we gewoon een doos koekjes gaan kopen kom ik meestal met een hoop andere artikelen thuis. Daarom mag ik - als mijn ouders betalen - enkel dingen kopen waarvan zij vinden dat ik het nodig heb. Dit kan dus gaan van vlieganspray tot nieuwe rijlaarzen. Met mijn eigen geld of gekregen cadeaubonnen koop mag ik kopen wat ik wil.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:36

Ik vind setjes leuk, als ik een nieuw dekje koop dan moeten er ook bijpassende andere spullen bij :+
Gelukkig ben ik niet zo dat ik 20 setjes heb ofzo haha.
Ik heb er nu 2 en misschien komt er nog een 3e, maar vind het wel goed zo :Y)

WandaJacco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 14:24

Mariekwyf schreef:
xMarloess schreef:
Haha die tip van de zwarte peesjes..
Ik heb zwarte liggen, maar ik gebruik ze alleen bij mijn zwarte dekje, of bij nieuwe kleuren waar ik nog geen bescherming bij heb. Toch wil ik zo snel mogelijk die kleur peesjes, want dat zwart bij iets anders vind ik toch maar niks eigenlijk :o
Heb een tijdje de zwarte onder de limegroene gehad, maar was al snel van dekje gewisseld waarbij ik wel de kleur beschermers had.
Ik het trouwens wel geluk gehad, de laatste 2 setjes heb ik weer gekregen, terwijl ik normaal dat soort dingen zelf moet betalen :D

Ooooh Marloes ik wil ook setjes krijgen *\o/*
Ik moet ze altijd kopenkopenkopen en dan word het me nog verboden argg -O-

Zozo, dat zou ik ook wel graag willen, maar mijn ouders denken er niet aan. Mijn ouders hebben zelfs een setjesverbod, dan moet ik eerst bespreken wat ik ga kopen. Bovendien mag ik dan helemaal niet vaak iets kopen... Grrrr :(

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:09

Haha ik heb nu ook een soort verbod hoor. Na mn laatste (limegroen) moest ik beloven dat ik heel de zomer geen dekjes meer ging kopen ;(
Als ik mijn vader mee krijg naar Divoza, kom ik meestal wel met iets leuks thuis. Hij geeft iets sneller haha }> Raad dan maar eens wie ik altijd mee vraag...

Denk dat als ik in de herfst ofzo weer een dekje wil, dat ik die wel weer zelf moet betalen...
Maar iedereen heeft dat probleem geloof ik :+

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:11

Jij krijgt dekjes? :+
Ik krijg niks voor paard, een dekje is een dekje hoor, ze zouden wel gek zijn.

femmelke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:32

ik heb een bepaald bedrag per maand en daar moet ik mn belkrediet,kleren,kapper,schoolspullen,paardrijden(les),... van betalen
als ik dan nog over heb moet ik bekennen dat ik wel eens een setje of een dekje koop :o :D