"Die is zoooo gevaarlijk, daar durf je echt niet op
* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
* 
en natuurlijk weidegang en longeren. (Kan me nog wel wat namen van de paarden herineren; Speedy; zwart met witte manen, Bonfreek; bonte, lange wit, zwarte manen, Flylight; donkerbruine met brede bles, Sjakie; vos, Freek; die weet ik even niet meer, volgens mij bruin of vos, Zabri: een zebrapaardje, zwartwit gestreept, zwart/ wit om en om rechtopstaande manen. en de rest ben ik vergeten hoor
) Oja, ik had ook een zwarte met groene manen, en een rode met lange zwarte manen. En nog meer... maar ik zal eens even de zolder gaan uitspitten
Shauni schreef:Ik ging altijd op een muurtje zitten met een sjaal als beugels en een sjaal als teugels.. En daar ging ik dan hoor
.. Elke dag zat ik uren op dat muurtje te 'paardrijden'.
Verder ging ik natuurlijk ook paardje spelen, Ik was het paard + ruiter.. Hooft tegen me borst en daar ging ik in galop de winkelstraat door..En het geweldigste: 2 Penny's meenemen naar stal, 1 in de wei voor de pony leggen en toen ging ik erop zitten en zelf ook de penny lezen. Om de 5 minuten stapte ik af om een bladzijde om te slaan voor de pony
Haha wat was ik toen nog lief
Dus 3 meiden op een rij in een kringetje, en 1 was dan de instructrice. Teksten als: doordrijven, houd hem in galop, hou je aandacht erbij, enz. En dat allemaal zonder paarden. Waarschijnlijk dacht de hele buurt dat we gek waren!

Heb een witte muur, dus lieven penny posters dan een witte muur 
Jaime_ schreef:Lauriedropje schreef:Over die manege van lego gesproken.... volgens mij heb ik in de berging nog een echte lego-manege liggen. Was van zo'n "meisjes-lego lijn" (maar niet met die grotere poppetjes, dat was na mijn tijd) Paradisa heette die lijn van Lego. Zie foto: http://www.1000steine.com/brickset/images/6419-1.jpg
Heeee die heb k ook!!
anders doet het echt wel pijn in m'n rug! (gevoelig)
Wij verhuizen binnenkort en we zijn hier dus grote kuis aan het houden, heb net m'n dagboek teruggevonden van toen ik 9 jaar was en net op de manege begon.
Echt grappig!
Echt geweldig 
) aan en dan fietsen, op een grasveldje die dan "bak" was
Hij gaf me een jaar geleden dat briefje als herindering
Nessah schreef:Toen ik ongeveer 7 jaar was had ik een keer een briefje geschreven aan de boer vlakbij..
hallo,
ik zou graag een pony willen verzorgen van u.. Het liefste een connamara,fries,fjord,haflinger of fallabella. Een ander ras mag ook,maar een shetlander pony mag ook! Ik rij al 6 maanden dus kan ook wilde paarden aan!
WhahahaHij gaf me een jaar geleden dat briefje als herindering
) achteraf kom ik dr dan achter dat dit andalusiers zijn hihi
ik was vroeger net zo gek op paarden als op honden en katten... of kat achtige