oren staart als het nodig is manen als het nodig is kroonrand plek waar het hoofdstel/halster zit sokjes en op haar benen heeft ze lange haren die knip ik er ook af haar baardje ga ik eerdaags knippen
Scheren ;; Oren, beentjes, Staart, Neusharen ,, en bij mijn pony zijn manen
Rosa__
Geplaatst: 14-05-09 19:51
Alleen staart, maar doet moet van mijn moeder. Als ik zélf een pony zou hebben, zou het wel anders gaan: manen in een boogje, elke winter scheren en staart knippen. Sokken knippen hou ik niet van, de rest hangt er vanaf of het nodig is.
Neusharen, staart, hele lijf s'winters, voetjes, oren/3e oor (waar halster zit).
Nell_
Geplaatst: 14-05-09 22:26
Ik knip de staart en de oren (ik doe een poging bij de oren ) Verder scheer ik niks. Wel trek ik de manen regelmatig weer kort
levitrol
Geplaatst: 17-05-09 18:24
Oren knippen Staart knippen Manen snijden Sokjes bijknippen Vacht scheren in de winter
Loezz
Geplaatst: 17-05-09 18:57
Ik knip de staart als hij te lang is en knip het deel waar de staart begint recht, verder soms de manen maar ik knip nooit zoiets als neusharen en oren enzo? Is dat nu echt zo storend?
knip bij mn paard een stukje manen achter zn oren en houd zn manen op een ruime handbreedte. bij mn pony alleeen de te lange oorplukken met smeer en haar mega lange en dikke staart moet ik regelmatig wat afknippen. verder lekker alles puur natuur!!
oisterwijk
Geplaatst: 17-05-09 19:08
Ik knip de oren altijd. Neus niet want daar voelen ze mee en anders vind ik het zo zielig als ze hun neus stoten aan de voerbak... Owja, bij het hoofdstel knip ik ook altijd (een heel klein beetje) en de staart ook soms. De manen trek ik.