mijn vriendin slaat mijn verzorgpony's wat moet ik doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:53

renskje schreef:
wees lief voor haar. het klinkt alsof ze hulp en aandacht nodig heeft.

de hooibaal afreageer methode vindt ik dan wel weer een goede!!

kan je veel "frustraties" op uitleven!

Ga ik ook probeeren :P Als ik weer is huiswerk heb....

jamieblont

Re: mijn vriendin slaat mijn verzorgpony's wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:39

sorrie dat ik zoo lang niet gereageerd heb:o ik denk dat ik toch echt eens met haar ga praten het lief thuis al niet zo lekker meer. maar nu gaan haar ouders ook nog schijden ze komt de laatste tijd niet meer en als ze er is dan gaat het meestal ook wel goed dan doet ze lief tegen ze dus dat is wel weer positief:D maar ik ga wel ff met haar praten.

Rafaela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:19

Ik zou op het moment dat ze een van de pony's onterecht slaat er meteen iets van zeggen!
Echt duidelijk zeggen dat de pony niks fout deed en dat je vind dat ze de pony's veel te snel slaat.

H_Whisperer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:56

Ik zou inderdaad met haar gaan praten. Ze zal het, zeker nu, erg moeilijk hebben met wat er thuis allemaal gebeurt. Laat haar merken dat je altijd voor haar klaar staat! Even goed samen overal over praten is zeker een goed begin :)
succes!

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:46

oké ik ga met haar praten (denk ik ) maar de laatste tijd gaat het zoals ik al zij erg goed (er is ineens ook weer besloten dat haar ouders niet meer gaan schijden:D:D ) dus ik zal even kijken hoe het verder gaat maar ik ben blij dat het de laatste tijd (heeel veel ) beter gaat ze slaat ze niet meer nu is het eigenlijk meer een heel bedrijgende lichaamshouding;) als jullie het nog snappen :P

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:50

Sorry ik snap je niet. :+ Bedreigende lichaamshouding? Wat moet ik mij daar bij voorstellen.

Vraag gewoon eens op het moment dat ze agressie vertoond naar een paard waarom ze dat doet. Als het echt te erg wordt kun je altijd eens de opmerking maken "Kom op zeg, moet dat nu? Ze deed toch niets?".

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:53

duidelijk zijn tegen haar en als dat niet helpt naar de eigenaar/ouders gaan ;)

Jasmijnntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:05

Zeggen tegen de eigenaar , ik weet dat het vervelend is maar het is beter voor het paard. Een meisje in mijn les moest de vorige keer op een wat slome pony en als je instructrice niet keek, schopte ze het haflingertje keihard in haar buik en op haar hoofd met de zweep ik zei er wat van tegen haar maar ze negeerde me, na de les ben ik naar de instructrice gegaan, die heeft met het meisje gepraat. Wat er daarna is gebeurt weet ik niet.