Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theelichtje_ schreef:quintusgl, alles staat zwart op wit in het contract.Alles wat hier staat kan geen schade aangebracht worden.Daar heb ik goed over nagedacht.
theelichtje_ schreef:Helaas is verhuizen voor haar geen optie,omdat volgens haar een verdere manege/stalling half uur fietsen is.En ze heeft hier geloof ik ook vriendinnen die haar niet de ''baas'' zijn. Zij wilt dus hier blijven.
theelichtje_ schreef:Haar desbetreffende vriendinnen nemen het nu weer voor haar op, proberen mij om te praten.Alleen ik blijf bij me standpunt.
Ik heb er nu wel meer vrede mee dat ze weer terug komt,en geen medelijde meer. Iedergeval niet zo erg meer dat ik echt dacht van laat der maar staan.
Ik heb hun 3x gewaarschuwd, 3x de mogelijkheid gehad om zelf in te grijpen.Helaas niet gedaan.. Tevens belde ze pas de volgende dag terug en niet de zelfde avond.. Als zij zelf eerder was geweest had ik er nog overna kunnen denken.Helaas heb ik hier ook alles al geregelt en ga dat niet meer terug draaien.
Ze heeft van mij nog netjes een mail gehad, hoe ik denk en wat ik voelde, nog niks terug gehad.Waarschijnlijk valt het voor haar rauw op der dak... Spijtig maar mijn paard komt gewoon terug.
theelichtje_ schreef:Maar als ik haar daar zal laten staan kom ik voor mijn gevoel nooit meer fijn op die manege om mijn paard te bezoeken.Dat is me nu afgenomen.
Het meisje zorgde er erg goed voor,niks mis mee.Alleen haar vriendinnen hebben het nu verpest.