Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cp112 schreef:Pradaatje schreef:Ik heb haar gevraagt of ze gesprekken oid had met die gene, ze heeft de naam verandererd.. Maar die gene zei oa dit :
'maar mocht Duncan je niet bevallen dan hebben we ook nog een 4 jarige goud eerlijke dame staan'
'jade kon niet voor de kar
ofja,
dat ging wel maar niet in de 2 span
dan ging ze happen naar t andere paard en dat vond de eigenaar niet fijn .
duncan en jade kunnen trouwens allebei vrijheidsdressuur, liggen, zitten, steigeren op commando, spaanse pas, blok op, blok af en flemen op comando
Jade Geboren op : 30-06-2003. Papa : Crosby van de Asheuvel Mama : Patty van de Gadedijk. Heeft een 1e premie, en 2 2e premies. Kleur : Vosbont, met wat zwarte vlekjes. Stokmaat : 1.52.5 Geslacht : Merrie.
zij kost wel weer wat meer door premies
2.000'
2000 euro voor een zo'n tinker met premies? ben ik nu dom of zou dat bar weinig zijn.
Ik ga mee met wat Apple zei, inderdaad misschien een 'lokkertje' of dat meisje wat jou benaderd neemt je in de maling, weet je wie zij is?
Pradaatje schreef:Wie, geen idee, een Aafke? die foto's doormailen aan een meisje die ze dan TK voor haar moest zeggen. Ik kreeg als hint misschien Horsetycoon, dus ik ging kijken daar. Toen zag ik een tinker staan, maar ik kon me hem vaag herinneren, dus ik ging kijken bij het taxatie topic, en jahoor, ik zag Duncan. Ik heb die benaderd op bokt, of die TK stond enzo, maar nee niet dus. Dus ik diegene benaderd op HT, heeft gelijk alles verwijderd, maar ik heb een email adres gekregen, maar dat is van de dochter van die vrouw, die kan ik daar moeilijk mee lastig vallen, al met al, was het gewoon een kansloos iemand die mensen voor de gek probeerde te houden..
Pradaatje schreef:Zoals ik hier boven ook mezelf heb ge-quote, ik heb diegene er al op aan gesproken, dus het is opgelost
Bedankt voor je intresse iig!