Ik wil een paardenman!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:20

Steef schreef:
Volgens mij krijg je met een paardenjongen heeeel veel ruzie, manier van trainen, manier van omgaan....
Lijkt me alleen leuk als ze heeeel veel geld hebben en ook mij willen sponsoren Haha! .

Een paardenjongen steef? Leuk.. Haha!. Zoek die dan ook maar voor mij, of toch binnen een paar jaartjes(nu mag ook wel hoor, gezellig samen gaan wandelen etc....)

Maar ik denk dat je beter zoals euhm Dorine misschien? Een leuke man zoekt die paarden leuke beestjes vindt.En dan die leren omgaan met paarden, die denkt dan toch dat jij op dat gebied 'Anky' bent Haha!.

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:04

Ik heb een paardenman gehad maar is ook niet alles, vooral als je niet hetzelfde denkt over het rijden en verzorgen.Maar het kan natuurlijk heel fijn zijn maar mijn vriend zou het gewoon moeten accepteren dat ik elke dag mijn paarden wil en moet doen!!!

Bopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:17

hee die van mij zei pas dat hij ook wel een keer wilde leren paardrijden......
grijns!!! Haha!

enne hij helpt wel eens met uitmesten. en pas ging ie zomaar mee naar een hengstenshow....

en gisteren hebben we samen leuk gevoetbald met de paarden.....een interland nederland-noorwegen hahahaha..... met de skippybal..

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 22:18

ik heb ook mazzel, mijn vriendje vond paarden eerst ook niks en nu heeft ie (net als ik) een eigen shetje, hij loopt er zelf mee als ie er is (in het weekend) en hij mest hem zelf uit, en niet onbelangrijk, hij betaald zijn dierenarts rekeningen Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 22:25

angelke schreef:
Maar ik denk dat je beter zoals euhm Dorine misschien? Een leuke man zoekt die paarden leuke beestjes vindt.En dan die leren omgaan met paarden, die denkt dan toch dat jij op dat gebied 'Anky' bent Haha!.

hahaha nou die van mij die vind juist dat ik maar niet moet starten en
dat ik beter nog een tijdje kan oefenen Maar stiekem vind hij het toch wel knap van me dat ik op zo'n groot paard durf te zitten Haha!
en Joey is zijn favoriet Lovers

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 12:34

Beetje laat, op de 4 pagina....maar goed..
Ik wil er ook 1 die op zijn minst om paarden geeft......Het ultieme is naturlijk 1 leuke jongen met paard, grote auto en 2-paardstrailer.....ik droom nog wel ff verder geloof ik Schijnheilig

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:04

mijn vriend zei dat hij nix van paarden moest weten..."enge dingen" heb hem toen mee hierheen genomen en aangezien mijn paard heel makkelijk contact legt en vertrouwen wint ziet hij er nu de lol wel van in. we hebben hier ook een friesje staan en hij heeft al besloten dat hij later een fries wilt hahaha.... Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:16

Okkie1 schreef:
hij heeft al besloten dat hij later een fries wilt hahaha.... Haha!

Nou hij heeft wel smaak moet ik zeggen Haha!

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:13

Heeft wel z'n voordelen hoor als je partner ook in de paarden zit. Bij mij heeft het juist ellende opgeleverd als de partner niet in de paarden zit. M'n vriendin heeft het ook uitgemaakt omdat ze eigenlijk niets in de paarden zag. Dus, ik voeg er maar aan toe: paardenVROUW gezocht, haha

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:21

Arno24 schreef:
Heeft wel z'n voordelen hoor als je partner ook in de paarden zit. Bij mij heeft het juist ellende opgeleverd als de partner niet in de paarden zit. M'n vriendin heeft het ook uitgemaakt omdat ze eigenlijk niets in de paarden zag. Dus, ik voeg er maar aan toe: paardenVROUW gezocht, haha

Zie in je profiel dat jouw paard Kalisto heet, de mijne heet Kalista Haha!
kijk eens in mijn profiel zou ik zeggen Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:23

uhm...foto Knipoog

ben er nogsteeds van overtuigd dat als je fanatiek met je paarden bezig bent je een partner moet hebben die ook met paarden bezig is!anders werkt het gewoon niet, dat is mijn ervaring!

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 17:38

Ik sluit me aan bij Renske...FOTO

En aan welke eisen moet jouw paardenvrouw voldoen?
als je valt op kleine brunettes, ik hou me aanbevolen
afstand geen probleem, mijn vorige Nederlandse vriendje woont in Midwoud bij Hoorn Haha!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:16

Tja ik werk in de paarden en mijn vriendin ook, het heeft gewoon zo zijn voor en nadelen! Maar je kunt met elkaar wel over paarden praten, dat is zeker Haha!
en ik ben ook nog heel blij met me meissie Knipoog

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:13

Ik ben mijn profiel aan het bijwerken met foto's. Vandaag en morgen zal ik redelijk wat foto's erop plaatsen Haha!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:21

ik heb zelf 2 viervoeters en mijn vriend weet nix van paarden maar gaat elke dag mee naar stal en helpt me met uitmesten en een beetje klussen opstal heel leuk en gezellig we gaan nu een jaar met elkaar en we zijn ondertussen ook nog een verloofd (nee we gaan niet trouwen) en ik vind het wel leuk alleen hij durft niet op een paard Knipoog maar alleen al dat hij meegaat vind ik heel wat en stiekem vind hij het wel leuk Knipoog

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:54

wat zijn de meningen toch verdeeld.

ik heb een hele lieve vriend.... en door mij ook gek van paarden.
hij mest vaak voor mij uit en sinds kort rijd hij ook, vooral op onze fjordjes en hij heeft er echt aanleg voor.

en nog 1 voordeel, is zaken mannetje dus niet al te vaak thuis en komt ook nog eens lekker geld binnen.

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:07

tja wat zal ik zeggen,
gaat goed hoor paardenman en paardenvrouw.
2 stuks en heel leuk hoor zo'n hobby

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:07

kijk maar op mijn www

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:09

mijn vriend wilt persé mijn laarzen en tuig poetsen als ik wedstrijd heb. en laatst had ik weinig tijd hielp hij me zelfs al met okkie poetsen Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:45

he okkie doe mij ook zo'n vriend! die van mij staat ongeduldig te wachten als ik mn laarzen&tuig aan t poetsen ben voor wedstrijd, en toen ik Q ging wassen&vlechten ging hij zn auto wassen ipv mij te helpen....

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 00:01

hahaha...Haha! komt wel...hij was ook in het begin zo van...bahh...paarden?! wat moet je met die dingen?!

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 09:05

Komt wel goed? Ik probeer al een jaar en 3 maand zo'n zelfde geval om te turnen, geen succes...
Zelfs al mag het nog prachtig weer zijn, ik vraag aan hem of hij mee wil naar de paarden, gezellig met z'n tweetjes en het begint al: *zucht* Moet dat echt? Hebben we dan niet al juist de bus gemist? 't wordt donker over twee uur, is het dan nog wel de moeite....
Hij heeft nog geen borstel vast gehad, laat staan een mestvork, Hopeloos gewoon

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:41

m,n vriend heeft eigenlijk vanaf het begin de paarden leuk gevonden! (Vooral als ze weer eens in zijn witte jas bijten Knipoog), Toen het veulentje geboren was en ik dus die nachten daarvoor niet echt veel thuis had geslapen en dus niet echt veel aandacht voor hem had (en nu ook nog niet echt veel nu het veulen geboren is) heeft hij niet een keer geklaagd, hij zegt alleen maar dat hij het begrijpt dat ik zoveel bij de paardjes wil zijn! en het juist leuk vind, hij komt ook regelmatig ff knuffelen, en dat als ik het financieel niet red als het veulen groter is, hij me wel wil sponseren! *zucht* wat wil ik nog meer...!!! Lovers

Danijelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:13

Mijn vriend moet eigenlijk ook niks van paarden hebben. Hij heeft wel een goede reden, want hij is allergies! Hij komt wel af en toe kijken als ik een wedstrijd /diploma heb, maar dat is ook alles. En hij heeft zijn eigen hobby: handballen. Dus hij is zondag ook meestal weg!

Junta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:16

Arno24 schreef:

Wil ik me helemaal bij aansluiten. Ik woon pas samen en heb net mijn eerste paardrijlessen genomen. Is geweldig leuk om te doen en heb dat ook tegen mijn vriendin gezegd. Haar reactie was dat ze het heel erg leuk vond voor me, maar dat ik af en toe wel een "raar" luchtje mee naar huis nam. Toen zei ik dat ik op den duur ook wel een eigen paard wilde kopen. Haar reactie daarop was dat als ik dat zou doen het afgelopen zou zijn tussen ons. Ik zou dan geen moment meer thuis zijn volgens haar en zelf heeft ze er geen zin in om te gaan leren paardrijden. Heb ik eindelijk een hobby waar ik graag mee verder wil, krijgen we dit. Nu zit ik te denken waar ik voor moet kiezen. Of voor haar kiezen of gaan voor mijn nieuwe hobby? Als ik voor mijn hobby kies bij deze "PAARDENVROUW GEZOCHT". Het lijkt op zich een hele rare keuze, maar als ik een hobby heb die ik leuk vind, wil ik er ook volledig voor gaan. En dan wil ik geen vriendin die me daarin tegenwerkt. Wie kan me meer raad geven? Verward