Moderatoropmerking:
Lijkt me duidelijk waarom hier een slotje op komt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SecretLIN schreef:hoe weet jij zo zeker dat bv een konijn na 1 klap ineens dood is?
wij kregen dus laatst iemand bij de deur die dat ook geprobeerd had met zijn cavia en die leefde dus nog wel en ik wil je besparen hoe dat eruit zag en hoe dat beest gilde van de pijn..
Maar uit sommige reacties blijkt dat ik niet mag zeggen wat ik vind want dan ben ik raar en vreemd
Onassa schreef:MarcoBorsato schreef:Nee maar je weet net zo goed als ik dat je er wel aan refereert. Lekker laf dat je er niet eens de verantwoordelijk voor neemt nu. Ik hoop dat je beter bent met beesten
Hier ben ik het helemaal mee eens en daarom van mij ook een tem.
TS van het konijn wilde het diertje zsm uit zijn lijden verlossen, misschien ook uit paniek en niet wetende wat te doen, maar heeft alsnog het diertje laten euthenaseren, dus wat is het probleem???
Ik vind dit dus een persoonlijk aanval op haar manier van handelen.
Negra_Lover schreef:Geef hem zijn laatste maal( plakje hooi), pak dan je hamer ( het liefste geen houten) en ram er dan op losDat is denk ik de oplossing op je vraag
Vries vooral je paard ff in, dan heb je nog wat lekkers met kerst
Met Pasen kan je het konijn natuurlijk eten