Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie1 schreef:Heb contact opgenomen met de fokster ze had ons beloofd dat we rebel altijd terug mochten brengen, omdat hij 100% braaf was.
Maar nee hoor toen ik haar belde en vertelde dat het niet meer gaat gaf ze mij overal de schuld van omdat ik hem niet dag en nacht buiten op het land heb staan en omdat hij een deken op heeft komt dit gedrag. nou je kan me nog meer vertellen maar dit slaat echt alles.
Maar het maak niet uit ik ga het met haar aanvechten ga morgen na de rechtswinkel. Ik heb ze al gebeld en ze zeggen dat het me zeker gaat lukken omdat de fokster een gevaarlijke pony aan een jong kind heeft verkocht voor een heel hoog bedrag en met zekerheid dat hij 100% braaf is, maar voor de fokster zal het niet zo leuk uitpakken want haar naam zal ter onder gaan!!!!
Ik laat jullie snel meer horen
nathalie1 schreef:Bij de handelstal de driesprong in geffen.Ze zou me terug bellen over hoe we dit gaan oplossen, maar ze belt niet meer en ze neemt ook niet meer op als ik haar bel.Vrijdag ga ik naar de rechtswinkel en dan hoor ik hoe het verder gaat lopen, maar ze hebben me al verteld dat ik veel kans maak.
nathalie1 schreef:Sorry maar dit vindt ik een beetje onzin.
Het was daar prima.
Ze doen daar echt hele leuke dingen voor kinderen en de pony's.
De pony's zien er allemaal goed uit.
Rebel heeft goeie papieren en is goed verzorgd en is heel gehoorzaam voor een pony van bijna 5 jaar.
Als er wat met rebel is mag ik hem zo terug brengen en dat maak je niet vaak mee toch!
nathalie1 schreef:Hallo allemaal,
Nou ik ben bij de rechtswinkel geweest en ik kan het inderdaad winnen, maar wil ik dat wel voor rebel bij zo vrouw die mensen en dus ook dieren in de maling neemt. Ik ben met veel mensen in kontakt gekomen en ze kennen franka van de manege driesprong allemaal. Ze staat bekend om het niet goed behandelen van pony's en het in de maling nemen van mensen, en dat heb ik dus nu meegemaakt.
Ik heb besloten om een ander goed baasje te vinden voor rebel, want die franka vertrouw ik voor geen meter!!!!
Groetjes