joepie ik mag een pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:06

Ik denk dat je bijna een jaar na aankoop niet zo heel veel in te brengen hebt.......... als hij in het begin wel braaf was, of daar op stal, en ze heeft daar getuigen van dan kan het nog wel eens lelijk tegen je werken....... wat zijn precies de problemen met deze pony.... is er al eens iemand komen kijken, heeft je dochter les........ kleine dingen. Misschien moet hij meer op het land en minder voer hebben...... kan. ik weet het niet, alleen denk ik dat het moeilijk is om op de oude eigenaar te verhalen na een jaar....... hoe dan ook wens ik je wel veel succes en ben ik benieuwd naar de afloop

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:29

nathalie1 schreef:
Heb contact opgenomen met de fokster ze had ons beloofd dat we rebel altijd terug mochten brengen, omdat hij 100% braaf was.
Maar nee hoor toen ik haar belde en vertelde dat het niet meer gaat gaf ze mij overal de schuld van omdat ik hem niet dag en nacht buiten op het land heb staan en omdat hij een deken op heeft komt dit gedrag. nou je kan me nog meer vertellen maar dit slaat echt alles.
Maar het maak niet uit ik ga het met haar aanvechten ga morgen na de rechtswinkel. Ik heb ze al gebeld en ze zeggen dat het me zeker gaat lukken omdat de fokster een gevaarlijke pony aan een jong kind heeft verkocht voor een heel hoog bedrag en met zekerheid dat hij 100% braaf is, maar voor de fokster zal het niet zo leuk uitpakken want haar naam zal ter onder gaan!!!!
Ik laat jullie snel meer horen

Wat vervelend dat het allemaal zo loopt zeg.
Maar bedoel je de fokster of de 'handelstal' waar je Rebel gekocht hebt?

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 10:35

Bij de handelstal de driesprong in geffen.Ze zou me terug bellen over hoe we dit gaan oplossen, maar ze belt niet meer en ze neemt ook niet meer op als ik haar bel.Vrijdag ga ik naar de rechtswinkel en dan hoor ik hoe het verder gaat lopen, maar ze hebben me al verteld dat ik veel kans maak.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:48

Wat vervelend voor je. Ik heb dit verhaal al vanaf een jaar geleden gevolgd en had er toen al mijn vraagtekens bij Scheve mond

Maar denk je niet dat ze bij het gerecht zullen vragen waarom hij niet eerder lastig werdt,en dat ze daar verder op zullen gaan?

Dat zal haar advocaat in ieder geval gaan proberen.Daarom moet je echt alles nagaan,zodat je zeker weet dat het niet ergens anders vandaan kan komen

Heel veel succes! hou je ons op de hoogte?

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:45

nathalie1 schreef:
Bij de handelstal de driesprong in geffen.Ze zou me terug bellen over hoe we dit gaan oplossen, maar ze belt niet meer en ze neemt ook niet meer op als ik haar bel.Vrijdag ga ik naar de rechtswinkel en dan hoor ik hoe het verder gaat lopen, maar ze hebben me al verteld dat ik veel kans maak.

Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen zeggen, maar daar heb nu nu niets meer aan helaas.
De waarheid komt altijd bovendrijven...
Ik wens jullie heel veel succes bij de rechtswinkel, ik sta aan jullie kant!

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:00

Jeetje ik hoop dat ze ten onder gaan door de rechtzaak ofzo en dat alle ponys een goed huis krijgen waar ze het veel beter hebben..

jena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:09

OK dan! he heel veel rijplezier met je paardje, geniet er maar van. Knipoog

groetjes jena

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:18

jena schreef:
+:)+ he heel veel rijplezier met je paardje, geniet er maar van. Knipoog

groetjes jena

Heb jij wel het hele verhaal gelezen>? Verward

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:24

Cayenne"]
[quote="jena schreef:
+:)+ he heel veel rijplezier met je paardje, geniet er maar van. Knipoog

groetjes jena

Heb jij wel het hele verhaal gelezen>? Verward
[/quote]

Nee dus...

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat vrijdag. Laat je het ons weten??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:26

nathalie1 schreef:
Sorry maar dit vindt ik een beetje onzin.
Het was daar prima.
Ze doen daar echt hele leuke dingen voor kinderen en de pony's.
De pony's zien er allemaal goed uit.
Rebel heeft goeie papieren en is goed verzorgd en is heel gehoorzaam voor een pony van bijna 5 jaar.
Als er wat met rebel is mag ik hem zo terug brengen en dat maak je niet vaak mee toch!

Wat er in een jaar tijd al niet kan veranderen Scheve mond Verward Wat ik mij nu wel afvraag is.. wanneer is het gedrag van Rebel dan gaan veranderen Verward als hij echt ´vals´was geweest bij aankoop dan moet dat toch op zijn minst binnen een paar weken naar boven zijn gekomen Verward iedere pony/paard kan in principe in een draak veranderen als hij er achter komt dat hij de baas is, zelfs de liefste pony. Ik geloof zelfs dat pony´s sneller draken worden dan paarden.

Wel vervelend allemaal en ik begrijp dat je niet zo´n pony wil hebben voor je dochter. Ik wens je veel succes maar ben bang dat het niet zo makkelijk gaat worden als de rechtswinkel dat nu tegen je zegt Verward

Wij hebben trouwens zo´n zelfde soort pony op stal staan die ook een draak geworden is, zelfde soort verhaal als dat van jou. Zelfs volwassen Z ruiters bokt hij er achter elkaar af en hij wordt nu ook verkocht omdat dat meisje er nu bang voor is geworden. De pony was ook als kinderpony verkocht Scheve mond

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:53

Ik zag hem op Marktplaats staan; heb je nog geen goede oplossing kunnen vinden?
Ik denk trouwens wel dat je het beste eerlijk kunt zijn tegen de kopers en hem niet aan een beginner verkoopt. Anders krijg je straks hetzelfde verhaal opnieuw.
Succes met verkopen, hij ziet er goed uit!

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:36

helaas voor jullie maar de wet zegt, binnen 6 weken moet de verkoper terug nemen, en daarna pech. in dit geval jullie. ik hoop dat rebbel een goed tehuis kan vinden waar die op zijn plaats is, en jullie een oudere pony aanschaffen is mijn raad. sterkte met alles.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:57

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is gegaan bij de rechtswinkel...

Antistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:52

wat erg voor julliej dat dit zow gelopen is, ik heb zonet een profiel aangemaakt dus ik heb dit allemaal in 1 x gelezen, maar het is gewoon ongelofelijk en ik vind het vooral zielig voor melanie dat dit allemaal zo gelopen is.. -xx- joyce

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 13:33

Hallo allemaal,

Nou ik ben bij de rechtswinkel geweest en ik kan het inderdaad winnen, maar wil ik dat wel voor rebel bij zo vrouw die mensen en dus ook dieren in de maling neemt. Ik ben met veel mensen in kontakt gekomen en ze kennen franka van de manege driesprong allemaal. Ze staat bekend om het niet goed behandelen van pony's en het in de maling nemen van mensen, en dat heb ik dus nu meegemaakt.
Ik heb besloten om een ander goed baasje te vinden voor rebel, want die franka vertrouw ik voor geen meter!!!!

Groetjes Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:46

nathalie1 schreef:
Hallo allemaal,

Nou ik ben bij de rechtswinkel geweest en ik kan het inderdaad winnen, maar wil ik dat wel voor rebel bij zo vrouw die mensen en dus ook dieren in de maling neemt. Ik ben met veel mensen in kontakt gekomen en ze kennen franka van de manege driesprong allemaal. Ze staat bekend om het niet goed behandelen van pony's en het in de maling nemen van mensen, en dat heb ik dus nu meegemaakt.
Ik heb besloten om een ander goed baasje te vinden voor rebel, want die franka vertrouw ik voor geen meter!!!!

Groetjes Knipoog

OK dan!

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 13:01

hallo,

Ik heb goed nieuws rebel is verkocht aan een heel lief baasje.
Ben echt blij dat hij een goed tehuis krijgt.
Vandaag komt onze nieuwe aanwinst een hele lieve D pony Ze is al wat ouder 15 jaar maar dat maakt niet uit want ze is heel braaf en dat is beter voor melanie Met deze pony kan ze lekker tutten enz.....
Ik zou jullie graag een foto laten zien maar weet niet hoe.

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:12

Gelukkig maar dat ze een goed huisje heeft gevonden
Enne foto's weet ik ook niet hoe het moet dus ik kan je niet helpen sorry, maar er is vast wel iemand die je wel kan helpen.........aangezien iedereen denk ik nieuwschierig zal zijn naar je nieuwe aanwinst Haha!
veel plezier ermee en hopen dat het ditkeer wel wat wordt!!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:55

Wat leuk is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen is...ook voor Rebel. Veel plezier met de nieuwe pony.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:01

Wat goed dta je een goed baasje voor Rebel hebt kunnen vinden! Is zowel voor jullie als voor hem fijner denk ik. En Melanie heeft veel meer aan een lieve makke pony dan aan zo'n jonge onstuimige pony. Veel plezier met de nieuwe pony. Hoop snel een foto te zien!!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:19

jeeee wat een verhaal zeg! Las het vandaag voor het eerst helemaal door. Ongelofelijk!!
maar eind goed, al goed. Rebel een goed plekje, melanie een leuke nieuwe pony, en nog weer een paar mensen erbij die weten dat de driesprong niet deugt! OK dan!

Heel veel plezier met jullie nieuwe pony!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:34

Nathalie, als je foto's op de computer hebt staan, kun je ze naar mij mailen, dan wil ik ze wel voor je uploaden, zodat je ze kan plaatsen.

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 15:06

oke zal ik doen

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:35

Heel veel plezier met de nieuwe pony!
Ik hoop echt voor jullie dat jullie nu meer geluk hebben!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:54

Veel plezier met de nieuwe pony!
Gelukkig is het goed afgelopen met rebel Lachen