Als we ook nog gaan beginnen over hoe schoon je paard is... Die arme meiden hier die serieus genomen willen worden omdat ze alles, inclusief paard, laten blinken en ook nog passend zijn, zouden een hartaanval krijgen als ze mij ziet rijden..

Ten eerste meer wel dan niet met een lekkere kwijl of baggervlek ergens op mijn kleren en dan mijn paaaarden... pff haha. Die staan 24-7 buiten en houden zich níet bezig met er netjes uitzien, want dat doet niet af aan hoe zij lopen

, dus baggeren lekker overal doorheen en gaan niet op de droge stukken liggen, maar in de vieste/natste.. Dat zorgt er dus voor dat ik hoop dat ze enigszins droog zijn voor ik ga rijden en als dat zo is haal ik vluchtig een borstel over de rug, singelplek en hoofdstelplekken en dat is het dan. Zij hebben hun waterdichte vachtje hard genieg nodig...

Het zál me wat

Overigens vind ik het prima als mensen setjes waarderen of ze het fijn vinden er keurig uit te zien, dat is aan hen, heb ik ook geen probleem mee. Maar verwacht niet van mij in te zien dat zo'n iemand wél serieus is en iemand die kleding niet boeit maar hun paarden des te meer níet serieus is