Hoeveel kosten ze als ik ze via jou bestel?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RoosBoum schreef:En wakker liggen van mijn boek. Tja van mijn eerste boek hebben mensen wel slapeloze nachten gehad ja. Het kwam behoorlijk heftig bij de mensen binnen. Indrukwekkend. Sommige mensen konden het niet van zich afzetten. Anderen weer wel. Het ligt eraan hoe gevoelig je bent. Ik heb laatst zelf weer heel erg om een boek moeten huilen (marley and me) omdat ik er erg veel van onze oude hond in herkende. En op zulke momenten is het gewoon kl... dat hij er niet meer is en ja dan schiet ik vol. Het houdt me dan weer even bezig, maar daarna kan ik het ook weer relativeren en wegzetten. Misschien is dat ook zo met mijn komende boek. Misschien als je je eigen situatie erg herkent dat het dichtbij komt, verder blijft het gewoon een boek.
en het publiek op hun puntje van hun stoel laten zitten van spanning. Ik zou willen dat ik dat kon. Doe mij best. Maar dát is echt een kunst hoor!
RoosBoum schreef:Hi, ik heb ook oudere testlezers nodig. Over een paar maanden ga ik mijn testlezers selecteren. Ieder op zijn specifieke eigenschappen. Ik heb een westernrijder nodig, een klassieke rijder, jong, oud, etc etc. Dus wie weet klop ik ook bij jou aan.
hmm en ik wou net zeggen dat het juist zo goed is om je paard op slachttransport naar Salamië te zetten.Ja tuurlijk komt dat erin dat het not done is.
Daarom roer ik het ook aan...!!
grtz Roos
Gwen schreef:Leuk om te zien dat jij het schrijven van een verzonnen verhaal anders ervaart dan het schrijven van een verhaal met puur fictieve personen en gebeurtenissen.
RoosBoum schreef:Gwen schreef:Leuk om te zien dat jij het schrijven van een verzonnen verhaal anders ervaart dan het schrijven van een verhaal met puur fictieve personen en gebeurtenissen.
Eh je bedoelt ws "Leuk om te zien dat jij het schrijven van een waargebeurd verhaal anders ervaart dan het schrijven van een verhaal met puur fictieve personen en gebeurtenissen.