Je hebt helemaal gelijk, absque_dubio, goed onthouden! Hij had inderdaad een wond op zijn schouder omdat hij tegen een paaltje in de wei was opgelopen. Hazel komt binnenkort eerst een keer bij mij langs en ik wil heel graag in het voorjaar of de vroege zomer weer naar haar toe. Hopelijk start ze hem dan ook tijdens een springwedstrijd want ik heb mijn dressuurtopper nog steeds niet in het echt zien springen, alleen nog maar op de foto's!
Jeaulijn
Geplaatst: 15-01-09 20:59
Haha nou leuk zeg! Binnenkort staat er een poster van hem in Bit?
Erna_
Geplaatst: 15-01-09 21:02
Oh, dat zou ook leuk zijn! Storm in Bit...............
Mijn eerste Penny sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.......... Maar het was de moeite waard!!!
Leuk man!!! En inderdaad, op naar de BIT
Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 21:18
Hehehe, geen nietjes dus.... zou de Playhorse interesse hebben? Hij is best een knap paard al zeg ik het zelf, mooie gespierde billetjes, diep donkerbruine ogen met lange wimpers...
HummerTime
Geplaatst: 15-01-09 21:19
Storm76 schreef:
Hehehe, geen nietjes dus.... zou de Playhorse interesse hebben? Hij is best een knap paard al zeg ik het zelf, mooie gespierde billetjes, diep donkerbruine ogen met lange wimpers...
Jammie............ Die ga ik dan natuurlijk ook halen!!!
Ik heb me echt rot gelachen om hoe ze het verhaal geschreven hebben '' wiljo is heel erg verdrietig.. '' '' wiljo schrikt zich suf'' '' hij was toch juist geschikt voor de dressuur'' '' een merk op zijn bil'' '' en JA, HET IS HEM''
Desondanks vind ik het echt super voor je hoor! Echt geweldig dat hij het zo goed heeft in engeland en dat je hem kan bezoeken wanneer je maar wilt!
Ik hoop dat ik snel een mail van Hazel terug heb Ik heb haar nl een mail gestuurd of zij handelaren in engeland kent enz en of zij misschien 'mijn' jet heeft..
Als ik Jet zou vinden, zou het zo zijn: Zomervakantie 20??: Engeland-Jet
Maar ik weet het niet.. Of ik haar vind en langs mag komen, en of mijn oduers het willen Als ik maar weet hoe het is met dr
Echt super dat hij er is!!
Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 21:40
Hahah, het is echt Penny-taal ja, maar het is dan ook niet voor de gemiddelde Bokt-lezeres maar juist voor jonge kinderen Het is wel grappig om mijn eigen naam zo terug te lezen...
HummerTime
Geplaatst: 15-01-09 21:41
Storm76 schreef:
Hahah, het is echt Penny-taal ja, maar het is dan ook niet voor de gemiddelde Bokt-lezeres maar juist voor jonge kinderen Het is wel grappig om mijn eigen naam zo terug te lezen...
Bokt nivo dus Hahahaha..............
Jeaulijn
Geplaatst: 15-01-09 21:41
Storm76 schreef:
Haha ja Hij is dan wel een van de weinige fotomodellen waar niets aan gephotoshopt hoeft te worden
Haha jouw pbtje Eerst naar Jet en dan naar Storm Is goed
Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 21:44
BitchyWichy, ik kom meestal toch een hoop volwassenen tegen... althans, ik de topics waar ik meestal 'rondhang'. Ik hou me dan ook verrrr bij het Kippehok, de Manegehuiskamer en het Jeugdhonk vandaan, haaha.
Storm
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 21:45
Jeaulijn schreef:
Haha ja Hij is dan wel een van de weinige fotomodellen waar niets aan gephotoshopt hoeft te worden
Lol, nee he! Hij heeft geen strakker buikje nodig en ook hoeven er geen rolletjes weggehaald te worden, en er hoeft al helemaal niks 'tussen de beentjes' vergroot of verkleint te worden
HummerTime
Geplaatst: 15-01-09 21:48
Storm76 schreef:
BitchyWichy, ik kom meestal toch een hoop volwassenen tegen... althans, ik de topics waar ik meestal 'rondhang'. Ik hou me dan ook verrrr bij het Kippehok, de Manegehuiskamer en het Jeugdhonk vandaan, haaha.
Strak plan, daar kom ik ook nooit hahaha
Chntal
Geplaatst: 15-01-09 22:05
Ik kreeg vamiddag de penny binnen, En las het verhaal, En ik wist gewoon dat ik het ergens van herkende !
wel echt tof dat je hem heft teruggevonde
Pebblesther
Geplaatst: 15-01-09 22:54
Leuk verhaal! Ik heb hem gelezen.
Haha, die zin: "Wiljo is heel verdrietig als ze hoort dat haar lieveling Donnerstorm kreupel is omdat zijn benen niet meer goed zijn."
x_Jeanine_x
Geplaatst: 15-01-09 22:59
Ik heb de penny ook!!
heb um nog niet gelezen!!! zal ik zo doen! maar heb je verhaal wel gevolgd op bokt!!!
Shannaa
Geplaatst: 17-01-09 16:11
Ik heb er ook een advertentie heen gestuurd nu maar hopen dat ik erin sta!!