De leeftijd van 20 zou voor mij geen reden zijn om het niet te doen!!!
Heel veel succes en houd ons op de hoogte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suleilitha schreef:Ik zie verder ook geen bezwaren, behalve de prijs.... echt bezopen om drie en een half duizend voor zo'n oudje neer te tellen.

dan denk je toch bij jezelf het word steeds bezopener 
geblesseerd of niet
en ook over 5 jaar
Barramundi schreef:Je kunt er m.i. prima aan beginnen (vind alleen de prijs wel errug hoog hoor!) en nog een hele leuke tijd hebben met je pony.
Ik heb zelf een paardje van bijna 25, die ik gekocht heb toen hij 16 was en die is op dit moment nog superfit, ik rijd erop, af en toe een wedstrijdje (western) en regelmatig naar lessen of clinics. Toch zijn er nu wel dingen waar ik rekening mee houd; ik ben bijvoorbeeld nu definitief gestopt met barrelracen, springen onder de man doet hij al 5 jaar niet meer en ik ga niet meerdere weekenden achterelkaar met hem weg (les, wedstrijd, clinic oid).
En.... toch een tip die ik je wil meegeven, mocht je hem kopen; als het een dagje minder lekker gaat, zonder dat hij gelijk echt wat mankeert, sla het rijden een dagje over, er is altijd weer een volgende dag!
KiWiKo schreef:ik zou Power en Paint nog kopen voor 10.000![]()
![]()
geblesseerd of niet
en ook over 5 jaar
Maar daar moet je natuurlijk niet steeds aan denkenm,, gewoon genieten & je ziet wel weer als er iets gebeurt!!Yamcha schreef:Even het hele topic gelezen.......
Ook ik zeg doen!![]()
Ik zou werkelijk iedereen een ouder leerpaard willen aanraden, jonkies zijn er genoeg, maar een ouder paard met een goed niveau, dat de nodige ervaring heeft..... die zie je niet veel. Heb altijd het idee dat die in NL niet zo gewaardeerd worden, daarom zijn ze ook neit erg duur. €3500,- is een koopje voor zo'n dier, echt. En wat je zegt, loopt nationaal en is bom-proof..... zo'n beest is goud waard..... echt, echt waar![]()
Ouderdom is geen reden om een paard niet te kopen..... ouderdom met gebreken wel. Ouderdom en op B-niveau ook. Maar oud mét ervaring, mét niveau, nationaal gelopen..... daar kun je zó gruwelijk veel van leren
DOEN!!!
(als ie op alle punten goedgekeurd wordt natuurlijk)
Zeker als je met je vorige pony's minder prettige ervaringen hebt gehad (zoals ik denk te lezen in de op, correct me if I'm wrong) denk ik dat je heel veel hebt aan een ouder, betrouwbaar en ervaren paardje
Ben je nog gaan kijken van 't weekend?