DiamondCheckers schreef:Naomi,
Ik ga totaal met prima mee! Het beste wat je nu kunt doen is Flame een goed thuis geven door haar te verkopen. Ik weet dat het hartstikke hard is maar het zal voor beiden goed doen.
Naomi, wat nu het meest belangrijk is is je gezondheid en je studies. Een paard kun je altijd later nog kopen maar later naar school gaan is niet zo leuk. Ik praat uit ervaring! Je school is je toekomst en zonder school heb je later niets! Ikzelf heb Manic Depressies en weet dus goed wat je doormaakt. Sinds ik begonnen ben met medicijnen ben ik me meer leuker gaan gedragen!Denk eens goed na wat je wilt gaan doen. Ik hoop dat je eruit komt!
ik kan haar nu onderhouden en veel mensen willen me helpen, een vriendin van mn broer hefet ook paarden en die wil Flame doen als ik niet kan..
ik heb nieuw nieuws, zal ik zo vertellen..
Het gaat nu heel erg goed me, ondanks m'n oma gisteren is overleden..
maar ik ben al hel lang niet depri geweest..
en school red ik waarschijnlijk niet meer, maar een jaar overdoen is geen ramp..
ik heb het iig wel met flame voor elkaar en thuis gaat het beter.. op school ook..
ik vertel ff in een ander hoe het het haha het verhaal van gisteren want ik ben bij Flame geweest