Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
). _likepink_ schreef:Als iedereen het toch koopt,waarom zouden ze dan in prijs moeten zakken?
Iedereen is toch zo id*oot om er ook aan mee te doen.
Als men het niet meer koopt zakt de beurs en moeten de prijzen wel dalen.
Maarja je draagt wel 'het'merk .
Ik rij ook met een BR voor 18;- al 2jaar ;lang
Gewoon stoppen met die troep te kopen,dan gaat het wel dalen.
Maarja iedereen hier heeft mooie spullen maar rijden? pfoehh.
Niet voor iedereen die het heeft.Er zitten hier ook mensen die wel degelijk veel kunnen.Maar sommige
Focussed schreef:_likepink_ schreef:Als iedereen het toch koopt,waarom zouden ze dan in prijs moeten zakken?
Iedereen is toch zo id*oot om er ook aan mee te doen.
Als men het niet meer koopt zakt de beurs en moeten de prijzen wel dalen.
Maarja je draagt wel 'het'merk .
Ik rij ook met een BR voor 18;- al 2jaar ;lang
Gewoon stoppen met die troep te kopen,dan gaat het wel dalen.
Maarja iedereen hier heeft mooie spullen maar rijden? pfoehh.
Niet voor iedereen die het heeft.Er zitten hier ook mensen die wel degelijk veel kunnen.Maar sommige
Sorry maar dit slaat echt nergens op![]()
De schakel tussen mooie/goede spullen en wel of niet kunnen rijden? Die bestáát niet eens, en jij maar oordelen over hoe iemand anders rijdt met zijn of haar mooie/goede spullen getuigt in mijn ogen van pure jaloersie.
foxy80 schreef:Ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien: ik zie het probleem niet zo
ten eerste is het al aangehaald, alles wordt duurder, benzine, voeding etc. Inflatie alom.
moonfish13 schreef:Ik vind die stripe pads gaaf van Es, buiten de prijs die mij tegen houd vind ik ze veel te dik!
Dat anky's zweet op nemen geloof ik wel met die dikte.
nikita_benno schreef:ik ben niet jaloers op de mensen die met anky enz rijden ik rij liever met br is voor mij even goed. ik vins sommige kleuren ervan mooi maar meer ook niet

Focussed schreef:Mijn Anky's liggen netjes, net zoals al mijn andere dekjes![]()
Helaas is mijn portemonee niet zo heel dik , ik zou nog wel een stuk of 6 dekjes willen... Als ik zo Ooteman.nl bekijk
. had hem anders ook echt niet gekocht als die niet was afgeprijst.