Zo ook een paar jaar terug, nu had ik eerder toen ik vaker reed klitteband op zadels en mezelf (figuurlijk) ik viel er absoluut niet makkelijk af (das nu anders, jaren lang niet gereden), 1x is dit fout afgelopen, ik viel over de hals van het paard, paard sprong over me heen en heeft me een schop achter het hoofd gegeven. Hierdoor heb ik nog steeds nekklachten en loop ik van tijd tot tijd de chiroprator deur plat. Tja, een goeie zit heeft niks met vertrouwen of ongelukken te maken. En ik kan het weten, ik was zo arrogant dat ik dacht dat ik zonder cap kon rijden.... idioot dat ik was.
even een kleine qoute uit je voorgaande tekst: Ik laat mijn paard geen dingen doen waarvan ikzelf niet 100% zeker ben dat hij het kan of durft.
Dan is er toch ook geen 100% vertrouwen naar jou toe als hij iets niet durft? dan gebruikt jou paard toch gezonde verstand en denkt ie "doet dat lekker zelf!" Mag je blij mee zijn
.. dat.. en dat je een paard hebt. (zie nu pas dat het leek alsof ik er een had.. pfff.. I wish!)Dus ja, wat wil ik je mee geven? ik hoop dat je leert dat alles ooit een keer kan gebeuren en jijzelf niet garant staat voor jullie veiligheid.
Je kan d'r inpakken met zeil, overal overheen of onderdoor, maakt haar niets uit.
Haha, het is echt een goedzak.
het ene paard is nog meer nuchter dan het andere paard.