Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KiWiKo schreef:das heel knap, want op die foto's heeft de pony toch echt een bit in

suleilitha schreef:Kiwiko je zit in mijn energie
Er moet nog heel wat gebeuren voordat Gast9373 er aan toe is de wedstrijdbaan met succes te betreden, dat ben ik volkomen met je eens.
Cinnepin schreef:suleilitha schreef:Kiwiko je zit in mijn energie
Er moet nog heel wat gebeuren voordat Cinnepin er aan toe is de wedstrijdbaan met succes te betreden, dat ben ik volkomen met je eens.
sterker nog ik wil niet eens wedstrijden rijden! Ik rijd voornamelijk in het bos! Waarom zou ik mijn paard als competitie voorwerp gebruiken???? geen haar op me hoofd die daar aan denkt, lekker met sporen in de buik prikken, stang en trens erin, ja das idd erg diervriendelijk
Dorienn schreef:even nieuwsgierig: is er een wetenschappelijk onderzoek verricht op de belasting van paarden, hoe ze moeten lopen? Of ze idd werkelijk kapot gaan als ze op de voorhand vallen?
AnnemiekvM schreef:Ik denk dat ze dat nou wel weet. En soms kom je pas jaren later erachter dat je iets verkeerd aanpakt terwijl je hele goede bedoelingen hebt.
Niet iedereen kan een paard correct rijden. Dat kun je niemand kwalijk nemen. Zolang ze maar hun best doen om er mee aan de slag te gaan.
Misschienis het verstandig om het weer algemeen te gaan houden en elkaar niet op de persoon aan te spreken.

die dieren doen het nog steeds.............
sterker nog ze is pas geleden helemaal nagekeken door de da ( doe ik jaarlijks ) en niks aan t handje

tja! lachwekkend ..

dan kom je erook
en laat mij lekker mij op me eigen manier rijden