Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( er wonen een heleboel gooische wannabees bij mij in de buurt
) dat hondje is inmiddels vrolijk rondaant springen tussen Ems benen en op dat moment pikt ze het niet meer en haalt , heel nonchalant, even met haar achterbeen uit, ze mist het hondje maar net maar het vrouwtje(imiddels lijkbleek) snapt toch wel dat ze fifi even terug moet roepen. ik zeg vriendelijk bedankt en wandel rustig verder 

Kom op zeg je toetert zoiezo niet naar een paard maar naar een pony waar een meisje van 5 op zit en naar een pony waar een jongetje van 4 op zit..
roest schreef:Ik kan me doodergeren aan 'al die ervaringen met auto's'. De uitzonderingen daargelaten:
Het is GDV jullie eigen schuld, leg nou even die regels naast je neer en ga even logisch nadenken.
Ik heb hier nooit last van, domweg omdat ik brutaal ben, en ik rij met groene paarden notabene.
Ga niet in de berm rijden, rij verdorie midden op de weg, eis je deel op. Als je oogcontact hebt met een automobilist dan ga je netjes aan de kant en je groet, en niet eerder! Als een auto niet af remt zet dan je paard dwars op de weg, wedde dat ie stopt, z'n lak is'm heilig en ze zijn panisch voor paarden, jullie zijn niet de zwakke! Daarna uiteraard wel vriendelijk groeten, dit deel wordt door de jeugd wel eens overgeslagen, je zou ze wat... daardoor wordt dit probleem alleen maar erger.
Ben je met twee of meer ga dan aan beide kanten van de weg rijden, niemand die langsraast hoor.